.

Beantwoord

factuur t/m 30-11-2012

  • 21 December 2012
  • 6 reacties
  • 277 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Waarom wordt op mijn factuur t/m 30-11-2012 mijn abonnement internetbundel 200 van januari 2013(naast internet basis van december 2012) al in rekening gebracht en niet zoals gebruikelijk op de factuur t/m 31-12-2012?

Gerard
icon

Beste antwoord door Alex 24 December 2012, 12:01

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hallo,

Ik heb ook een zelfde opmerking. Mijn rekening is van 2 maanden. November en december zijn samengevoegd en dus valt de rekening hoger uit dan normaal voor een maand? Is dit gebruikelijk bij Simyo?

Gr. JW50
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum GTR en jw50,

@GTR. Je hebt je internetbundel gewijzigd aan het eind van vorige maand gewijzigd. Daarom worden de internet bundel kosten voor de maand januari ook in rekening gebracht.

@jw50. Het gaat hierbij om je 1ste factuur. Je 1ste factuur valt hoger uit. In dit topic vind je het antwoord op jouw vraag.

Is hiermee jullie vraag beantwoord?

Groetjes,

Alex
Badge
In de toelichting staat dat:"Op je factuur worden de abonnementskosten altijd één maand vooruit berekend."
Dat klopt voor mijn oude internetbundel van december maar de nieuwe van januari zou pas op de volgende factuur in rekening gebracht moeten worden m.i.. Hoe ziet mijn volgende factuur er dan uit wat betreft abonnementskosten? 

Groeten Gerard
Reputatie 2
Badge +1
Hey GTR,

Op jouw volgende factuur zullen de abonnementskosten voor Simyo Geregeld in rekening gebracht worden. Omdat je de kosten voor de internetbundel 200 reeds hebt betaald zullen deze niet opnieuw in rekening gebracht worden.
Badge
Okay Wayne,

Ik snap het nu, ik betaal welliswaar de abonnementskosten internet 200 voor januari  een maand eerder dan gebruikelijk, maar dat betekent dat op mijn volgende factuur geen internetabonnement in rekening wordt gebracht.
Op de factuur t/m 31-01-2013 wordt dan Internet bundel 200 01.02.13 - 28.02.13 gefactureerd.

Heb ik het zo goed begrepen?

Groeten Gerard.
Badge
Hoi GTR,

Het klopt dat op het december factuur geen abonnementskosten in rekening worden gebracht voor de internetbundel.
De abonnementskosten van februari worden gefactureerd op het januari factuur.

Reageer