.

Beantwoord

Factuur staat op Mijn Simyo als 'niet betaald', hoe los ik dit op?

  • 30 March 2015
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Waarom staat een faktuurbetaling op 'achterstallig' en incasseren jullie deze niet? Saldo is, zoals normaal, toereikend. Wat gebeurt er nu?
icon

Beste antwoord door Ruud 31 March 2015, 15:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi BonitaRaats,

Welkom op ons forum:D

In jouw facturen overzicht op Mijn Simyo staat inderdaad de factuur van februari als 'niet betaald'(of zie jij echt 'achterstallig' staan?). Dit komt omdat deze factuur eind deze week pas geïncasseerd wordt. Zorgen maken is dus niet nodig;)

Dit staat altijd zo weer gegeven, was dat jou nog nooit opgevallen?
Hi Ruud!, Niet betaald natuurlijk wel, maar echt nog nooit achterstallig! Kwam even over alsof ik deze week nog een incassobureau aan de deur zou kunnen verwachten.

Fijn dat ik me nu geen zorgen hoef te maken.
Reputatie 7
Badge +9
Zag 't ook staan maar heb er toch wel van kunnen slapen 😛. Heeft het misschien te maken met het nieuwe rekeningnummer ofzo van jullie? Ik heb overigens ook nog nooit eerder de term achterstallig gezien, dus begrijp het gevoel wel dat dat oproept bij mensen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi BonitaRaats en de leon,

Het is begrijpelijk dat je hier inderdaad even van zou kunnen schrikken. (gelukkig kon de leon er nog gewoon van slapen ;)). Normaliter incasseren we veel eerder in de maand, vandaar dat de kans nu groter is dat je deze melding ziet staan. De reden dat we later dan normaal incasseren komt omdat we overgestapt zijn naar een nieuw betalingssysteem en een nieuw rekeningnummer. Sorry voor de verwarring 🙂!

Groetjes, Tiury

Reageer