.

Beantwoord

factuur september nog niet betaald

  • 29 October 2013
  • 1 reactie
  • 8499 Bekeken

Badge
Vorige week dinsdag 22 okt  heb ik van simyo 5 keer de mail gekregen dat mijn abonnementsgeld niet afgeschreven kon worden.
Wat al niet terrecht was want er stond geld genoeg op mijn rekening.
En dat ik het zelf kon overmaken via ideal. Dat was ik van plan te gaan doen.
Tot dat ik woensdag 23 okt een mailtje kreeg van simyo dat ze het mailtje onterrecht verstuurd hadden.
En dat simyo het via automatisch incasso als nog zelf zou afschrijven.
Nu zijn we een week verder en is het geld nog steeds niet afgeschreven.
Wanneer gebeurd dit Simyo??
icon

Beste antwoord door Charlene 30 October 2013, 09:35

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Vorige week dinsdag 22 okt  heb ik van simyo 5 keer de mail gekregen dat mijn abonnementsgeld niet afgeschreven kon worden.
Wat al niet terrecht was want er stond geld genoeg op mijn rekening.
En dat ik het zelf kon overmaken via ideal. Dat was ik van plan te gaan doen.
Tot dat ik woensdag 23 okt een mailtje kreeg van simyo dat ze het mailtje onterrecht verstuurd hadden.
En dat simyo het via automatisch incasso als nog zelf zou afschrijven.
Nu zijn we een week verder en is het geld nog steeds niet afgeschreven.
Wanneer gebeurd dit Simyo??


Hoi Fardouw,

Omdat we niet willen dat mensen die wel al hebben overgemaakt dubbel betalen, hebben we iets meer tijd nodig om te incasseren. Het kan dat het gisteren al is gebeurd. Anders gebeurt het één van de komende dagen. liever wat later incasseren, dan dubbel :)

Groetjes, Charlene

Reageer