.

Beantwoord

Factuur onjuist

  • 25 August 2015
  • 11 reacties
  • 272 Bekeken

Mijn factuur van juli is plots 2,10 euro duurder terwijl ik binnen mijn bundel ben gebleven en geen wijzigingen in mijn abonnement heb doorgevoerd.

In de maand juni is het factuurbedrag wel correct en in de maand augustus staat ook het (voorlopige) factuurbedrag goed.

Factuur juni:


Factuur juli:


Factuur augustus (voorlopig):



Zouden jullie dit s.v.p. willen corrigeren?
icon

Beste antwoord door Angela 26 August 2015, 12:28

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het Simyo Forum Geoclaps,

Zoals je ziet zit het verschil in kortingen en verrekeningen, deze heb je niet opengeklapt dus kan ik hier niets zinnigs over zeggen.
Een moderator zal dit bekijken en hierop reageren.
Hey Frans, goeie van je. Dankjewel. Bij deze 2 screens van de facturen van juni en juli.

De korting is in juli niet over de gehele maand verrekend, geen idee waarom maar de maanden daarvoor is dit altijd wel gebeurd, nu opeens niet. Ook bij komende maand augustus staat de korting juist weergegeven.

Factuur juni uitgeklapt:


Factuur juli uitgeklapt:



Korting voor maand juli is dus maar berekend over een klein deel van de maand ipv de gehele maand.
Bij bestudering van uw factuur kunt het niet herleiden?
Nee, jij wel?
Nee aan de hand van u printscreens niet. Maar facturen bestaan uit gedetailleerde delen die precies tonen wat u gebeld / gesmst etc hebt.
Als je goed kijkt zit ik niet over mijn bundel heen dus daar valt het niet aan te wijten. Het betreft puur de korting die opeens in alleen die maand anders is. Lijkt mij sowieso los te staan van de specificaties?

Zeg maar gewoon 'je' en 'jij' hoor. We zijn beiden van vlees en bloed 😉
Kom net thuis van m'n werk en daar is er een U mentaliteit haha. Maar inderdaad die korting is anders. Alleen Simyo kan dat verklaren.
Klopt, alleen reageert Simyo tot op heden nog niet. Er is meer aan de hand want op mijn dashboard van mijn simyo staat het bedrag voor volgende maand ook niet goed. Daar staat € 17,99. De €3,- korting staat er bij maar in plaats van dat deze van mijn maandbedrag € 14,99 wordt afgetrokken, wordt ie er bij opgeteld.

Ik vermoed dat er bij de ontwikkeling van de nieuwe mijn Simyo omgeving nog wat bugs zijn blijven zitten...
Op het forum reageert Simyo binnen één werkdag, althans dat is het streven. Kan door drukte wel eens later zijn. Aangezien je openingsbericht van 6 uur geleden is moet je helaas nog even geduld hebben.
Geduld is een schone zaak, so I'll wait 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Geoclaps,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat lastig dat er iets mis lijkt te gaan met de kosten voor jouw abonnement. Ik snap dat je hier wat meer duidelijkheid over wilt. Jij krijgt een korting van €3 op jouw databundel. Deze korting is, door een voor ons onbekende reden, even gestopt. Dat is absoluut niet de bedoeling natuurlijk. In het systeem wordt netjes aangegeven dat de korting nu weer juist aangemeld staat. De korting die je gemist hebt, gaan we op rekening van volgende maand vergoeden. Deze rekening wordt in september bekend gemaakt. Je zult dan zien dat deze rekening lager is dan normaal door de gemiste korting van de vorige rekening. Ik hoop dat we het op deze manier goed hebben kunnen oplossen voor je. Mocht je verder nog vragen hebben, dan lees ik het graag!

@Raytje, bedankt voor de goede zorgen! Dit helpt enorm en we zijn je hier dan ook erg dankbaar voor :)

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Factuur'. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk.

Groetjes,
Angela

Reageer