.

Beantwoord

Factuur niet kunnen betalen via de iDeallink


ik heb 3 nummers van simyo, ben net terug van vakantie en heb de betalingen gemist.
in de e-mail staat dat ik voor 31-07 met i-deal kon betalen.
heb dit op 30-7 geprobeerd maar er staat dat de rekening via het incassobureau loopt. is dit normaal?
ik vind het zeer klantonvriendelijk 
icon

Beste antwoord door Natascha 1 August 2013, 12:17

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Vreemd, volgens mij is alleen automatische afschrijving mogelijk....
als banksaldo te laag is krijg je de mogelijkheid om met I-Deal te betalen.
dit keer echter niet........
Reputatie 4
Badge +8
Nou ja, dan maar even wachten tot morgenochtend als de moderators weer aanwezig zijn.
Badge +6
ik heb 3 nummers van simyo, ben net terug van vakantie en heb de betalingen gemist.
in de e-mail staat dat ik voor 31-07 met i-deal kon betalen.
heb dit op 30-7 geprobeerd maar er staat dat de rekening via het incassobureau loopt. is dit normaal?
ik vind het zeer klantonvriendelijk 


Hoi Koklijn,

Vervelend om te lezen dat je geen gebruik meer kon maken van de link om de factuur te betalen. Er waren geen problemen met het betalen via de link. De 2 facturen zijn helaas doorgezet naar het incassobureau. Wanneer de betaling aan het incassobureau heeft plaats gevonden en dit aan Simyo is doorgegeven zullen de aansluitingen worden gedeblokkeerd. Het spijt mij je niet anders te kunnen vertellen.

@ Koorelle2 bedankt voor het meedenken
schandalig...........dat jullie een klant weigeren te betalen, als ik dit met mijn klanten zou doen hou ik er weinig over.
Ik schaam me dat ik heel veel mensen heb aangeraden om Simyo te nemen.......werk in de gsm branche en heb honderden mensen Simyo aangeraden 😢
Badge +8
schandalig...........dat jullie een klant weigeren te betalen, als ik dit met mijn klanten zou doen hou ik er weinig over.
Ik schaam me dat ik heel veel mensen heb aangeraden om Simyo te nemen.......werk in de gsm branche en heb honderden mensen Simyo aangeraden ;-(


Hoi Koklijn,

Het spijt me dat je zo teleurgesteld bent. Het is allemaal via het normale incassoproces verlopen. Eerst hebben we geprobeerd af te schrijven, en na een eerste en tweede herinneringstermijn zijn de facturen doorgezet. Dat proces is helaas niet terug te draaien.
Ik ben wel blij om te horen dat je met onze andere diensten zo tevreden bent, dat je ons hebt aangeraden bij anderen. Dat stellen we zeker op prijs :)

Groetjes,
Charlene
Ik ben zeer tevreden met mijn Simyo abonnement en vind het meestal prima gaan, maar wat mij een beetje iriteert aan deze reactie is het schuilen achter een proces. Ik ben geheel voor automatiseren en vind ontwikkeling over het algemeen geeb slecht iets, maar wanneer je alles en iedereen reduceert tot een nummer en er geen ruimte is om een klant met gegronde reden tegemoet te komen is er toch ergens iets fout gegaan. Het gaat mij niet eens zozeer om het geld, hoewel dat natuurlijk niet onbelangrijk is. Het gaat erom of een bedrijf zijn klanten waardeert en bereid is om in een situatie die buiten je schuld is ontstaan, te corrigeren, dat geeft de klant een prettig gevoel en dat is wat een becrijf onderscheid van een ander bedrijf.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Djaymistarr,

Ook hier welkom op het forum:D

Dank voor je mening in dit topic. Wij zijn het zelfs heel erg met je eens en streven een zo persoonlijk mogelijke benadering na. Het gebeurt gelukkig echt niet zomaar dat een factuur doorgestuurd wordt naar een incasso bureau.

Voordat een factuur wordt doorgezet naar IMN, krijgt de persoon waar de factuur van is 3 herinneringen per mail en wordt er ook nog per sms een notificatie gegeven. Als nergens actie ondernomen wordt door de klant, wordt de factuur uiteindelijk doorgezet naar het incasso bureau. En dat is pas 1,5 maand na de factuur datum. Dus er moet wel iets flink ontgaan wil zoiets gebeuren, zonder dat je iets in de gaten hebt;) Zorg er daarom voor dat je gegevens bij ons up-to-date zijn, zodat wij met je kunnen communiceren zodra er iets mis dreigt te gaan.

En dat wij onze klanten waarderen staat buiten kijf, een artiest is niets zonder zijn publiek zullen we maar zeggen;)
Reputatie 4
Badge +8
http://i8.photobucket.com/albums/a21/sweep82/6a00d834ff890853ef00e554f9e31e8834.gif

Zo is 't maar net Ruud.
Zie je me klappen?
Ik had mijn roze bril niet op dit keer.
Reputatie 3
Badge +7
Sprekend Koorelle, sprekend;)

Reageer