.

Beantwoord

Factuur na overstap naar prepaid. Hoe kan ik deze inzien?

  • 17 March 2016
  • 9 reacties
  • 201 Bekeken

Ik ben in februari overgestapt van een abonnement naar prepaid. Ik kreeg zojuist een mail dat er een factuur is van €0,07 voor de maand februari en dat ik deze kan bekijken op Mijn Simyo. Ik neem echter aan dat dit de laatste factuur van mijn abonnement is. Op Mijn Simyo is namelijk niks te vinden omdat deze ook al is overgezet naar mijn prepaid 'account'. Hoe kan ik deze factuur toch te zien krijgen?
icon

Beste antwoord door Tiury 18 March 2016, 10:37

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi mistermonkey, welkom op het Simyo forum 🙂.

Je hebt helemaal gelijk dat dit de laatste factuur is over de laatste periode van je abonnement (tot en met 22-02). Daarnaast hebben we een correctie uitgevoerd omdat we teveel abonnementskosten in rekening hebben gebracht. Dit hebben we toegevoegd aan jouw beltegoed 🙂.

Omdat je inderdaad niet meer kunt inloggen op jouw Sim Only account, heb ik je zojuist een e-mail gestuurd met de factuur als bijlage. Laat je het me weten als je er nog vragen over hebt?

Groetjes, Tiury
Bedankt! Nu weet ik waar die €0,07 vandaan komt 😉
Reputatie 6
Badge +10
Hoi mistermonkey,

Fijn dat het duidelijk is en je weet waar de kosten vandaan komen 😉! Als je nog verdere vragen hebt voor ons, weet je het Simyo forum te vinden.

Groetjes, Tiury
Hallo,

Ik heb exact hetzelfde als mistermonkey.
In februari overgestapt van een abonnement naar prepaid en zojuist een mail ontvangen (en afgeschreven) dat er een factuur is van € 0,07 voor de maand februari.
Kan ik deze factuur alsnog toegestuurd krijgen?

Mvg.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Frank Bens,

Welkom op het forum!

Vervelend dat ook jij je factuur niet meer kon inzien. Ik heb de factuur gelijk naar je toegestuurd per e-mail 😃 Voor meer vragen weet je ons te vinden :)

Groetjes, Caspar
Hallo Casper,

Hartelijk dank voor het toesturen van de factuur, MAAR nu heb ik gelijk weer een vraag:

Op de factuur staat dat ik op 15-02-2016 om 11:56 uur een SMS naar een 0044 gestuurd heb (waarschijnlijk omdat ik mijn iPhone opnieuw gestart heb)

Als ik op mijn (prepaid) Simyo account inlog zie ik dat ik op 15-02-2016 2x naar het 0044 nummer een SMS gestuurd heb. Om 11:39 en om 11:47 uur.

Ik heb dus op één dag 3x een SMS gestuurd, 1x gefactureerd en 2x prepaid en dat kan ik niet verklaren. :?
Wat is de logica hier achter?

Mvg,

Frank.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Frank Bens,

Vreemd dat je telefoon meerdere keren een sms'je heeft gestuurd naar het Apple activatienummer! Wat deze sms'jes doet versturen, is voor ons soms nog een beetje een grijs gebied, maar er is vast een goede verklaring voor. Heb je de simkaart niet toevallig nog één keer gewisseld, waardoor dit activatie sms'je nog een keer is verzonden?

Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,

Bedankt voor je antwoord.

Het zou best kunnen dat ik die dag van simkaart gewisseld heb.
Dat weet ik niet meer maar het verklaart wel het een en ander.

Mvg,

Frank.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Frank Bens,

Graag gedaan namens Tiury :D

Fijn dat het is opgehelderd!

Laat je het weten als we je nog ergens anders mee kunnen helpen?

Groetjes,
Sean

Reageer