.

Beantwoord

Factuur mei staat nog op onbetaald

  • 5 July 2012
  • 4 reacties
  • 648 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb afgelopen maandag mijn factuur betaald en er staat nog steeds bij niet betaald hoelang duurt het voor dit verwerkt word?
icon

Beste antwoord door Alex 9 July 2012, 15:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Hallo,
Bij de facturen op mijn simyo staat dat de laatste factuur niet betaald is terwijl dit bedrag wel degelijk van mijn rekening is gehaald. Is dit iets wat nog verwerkt moet worden o.i.d?
Mvg
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Henriette,

Volgens onze gegevens is je factuur succesvol afgeschreven. De verwerken van de betaalde facturen moet nog gekoppeld worden aan de persoonlijke pagina's van de klanten. Hierdoor staat de factuur nog als onbetaald op je persoonlijke pagina. Mocht Simyo constateren dat de factuur nog niet betaald is, ontvang je hier automatisch een email over. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo,

Op "mijn Simyo" en dan tablad facturen staat dat de laatste factuur nog niet is betaald, terwijl het wel van mijn rekening afgeschreven is (factuur is wel pas begin deze maand afgeschreven). kunnen jullie dat eventueel na checken?

MVG

Roelof
Badge +6
Beste Roelofk en Ilsse,

Welkom op het forum van Simyo!
Zoals Alex hierboven aangeeft is de factuur succesvol afgeschreven. De verwerking van de betaalde facturen moet nog gekoppeld worden aan de persoonlijke pagina's van de klanten. Hierdoor staat de factuur nog als onbetaald op je persoonlijke pagina. Mocht Simyo constateren dat de factuur nog niet betaald is, ontvang je hier automatisch een email over. Excuses voor de verwarring. Als het goed is per vandaag te zien dat de factuur betaald is.

Reageer