.

Vraag

Factuur maand juni niet betaald

  • 12 July 2012
  • 3 reacties
  • 693 Bekeken

Badge
Ik was mijn eerste sim kaart kwijt dus had ik een nieuwe besteld maar toe ik iemand probeerde te bellen zeiden ze dat 
ik mn factuur niet had betaald maar dat kan niet want het wordt automatish van bank afgeschreven en ik heb geken en toen ik voor het laats keek had ik het al betaald en als ik klantenservice probeer te bellen zeggen dat ze in gesprek zijn. 

A.U.B help 

alvast bedankt voor jullie moeite.
 

3 reacties

Badge +6
Beste Ismael,

Welkom op het forum!
Ik heb het nagekeken in het systeem. Het klopt dat de factuur van de maand juni nog niet is afgeschreven. Wij zullen de factuur rond de 25ste van deze maand gaan afschrijven van je rekening. Ik heb je vervangende simkaart gedeblokkeerd je dient je toestel uit/aan te zetten daarna zal je gebruik kunnen maken van je aansluiting.
Ik ben voor 3 weken terug geblokkeerd en heb de factuur reeds betaald dit was 1 dag na mijn blokkade en ben na 3 weken nog steeds geblokkeerd heb momenteel mijn contract met simyo opgezegd maar heb deze maand nog geen gebruik gemaakt van mijn bel bundel heb Zwart op wit staan dat mijn nummer binnen 24u na betaling weer in gebruik genomen kon worden maar helaas na 3 weken nog steeds niets.
Badge +6
Beste Simyo gebruiker,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Je hebt de factuur van de maand maart op 28-6-2012 gedaan.
Het betaaltermijn voor de factuur was op dat moment al verstrekken. Je dient de incassokosten te betalen aan het incassobureau IM Nederland. Wanneer de incassokosten zijn betaald dan kan je aansluiting worden gedeblokkeerd.

Reageer