.

Factuur kosten buiten mij bundel, hoe kan dit?

  • 12 September 2019
  • 1 reactie
  • 325 Bekeken

Badge
Goedemiddag
Vanochtend heb ik een bericht gekregen dat ik 80% internet binnen mijn bundel gebruik heb.
Dus daarna heb ik vaste WI-FI gebruikt, daarna kreeg ik bericht dat ik weer buiten mijn bundel was en mijn factuur hoogte is 100 euro(!!!!!!!), het gaat om tijd maximaal 3 of 4 uur.(toen was ik aan het werken ).
Ik deed mijn mobiele uit en ging gesprek uitvoeren via chat met een van jullie medewerkers.
Ik legde hem uit dat het onmogelijk was want ik heb alleen maar vaste WI-FI gebruikt en dat het echt onmogelijk was dat ik per 59 MB gebruikt heb. Toen jullie website heeft mij van de chat uitgelogd (!)
En toen (en dat vind ik erg BELACHELIJK), heb ik gezien een nieuwe factuur, dit keer hoogte alleen maar 180 euro!!
Hoe kan dat nou? Zonder MB hogere bedraag maken ?
Ik vind het erg belachelijk! Ik vond jullie altijd betrouwbare provider. Maar dat alles lijkt mij gewoon gek.
Hieronder print-screen .
Rond 14:00 heb ik met jullie medewerkers gesproken, en toen had ik alleen maar factuur voor 100 euro.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Air25,

Welkom op het Simyo forum!

Wat zonde dat er zoveel buiten je bundel is gevallen! Je geeft aan dat je na de 80% melding alleen nog maar internet via wifi gebruikt zou hebben, dit is helaas niet het geval. Al dit verbruik is namelijk geregistreerd op het netwerk. Aangezien wifi altijd voor gaat, is er op die momenten geen wifi-verbinding geweest. Deze kosten kloppen helaas dus echt.

Wij blokkeren zo snel mogelijk wanneer de kosten snel oplopen. Jammer genoeg is het zo dat je toestel tegenwoordig heel snel data kan verbruiken. Dit verbruik kan niet live verwerkt worden op Mijn Simyo. In de mail over hoogverbruik geven we ook duidelijk aan dat deze kosten nog op kunnen lopen.

Ik raad je aan om deze pagina eens door te nemen om te achterhalen waar je verbruik precies aan opgegaan is. Ook lijkt het me slim om de tips in deze blog even door te nemen om dit soort kosten in de toekomst te voorkomen.

Groetjes,

Kevin

Reageer