.

Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 23 September 2013
  • 2 reacties
  • 397 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 18 reacties
Op 28 aug sim kaart in telefoon gedaan en geactiveerd. Hier kregen we maar een beperkt aantal bel/sms en mb . Maar dit had te maken met dat er op 1sept de nieuwe maan din zou gaan.
Prima! Nu kijk ik op de factuur en daar staat dat ik voor aug €26,53 moet betalen.
Dit is wel incl aansluiting . .maar zou dan nog €11,55 nog moeten gaan betalen . Terwijl ik een abb heb van €10,50 p.mand.
Maar hoe kan het dat ik nu meer als mijn maand bedrag betaal €11,55 en ik heb maar voor 4 dagen tegoed heb gehad?
icon

Beste antwoord door Alex 24 September 2013, 12:41

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Op je eerste factuur kunnen de abonnementskosten hoger zijn dan normaal. Niet alleen worden de abonnementskosten en kortingen voor de eerste maand berekend, maar ook betaal je de abonnementskosten voor de volgende maand alvast vooruit.

Op de factuur worden voor de eerste maand alleen het aantal resterende aantal dagen berekend; de abonnementskosten worden voor de volgende maand in zijn geheel vooruit berekend.

Wat ik uit je cijfers kan halen betaalde je met je eerst factuur:
€15,00 aansluitkosten
€x,xx voor de 4 dagen in augustus. (Kan ik niet zo 1,2,3 narekenen.)
Eventueel kosten buiten de bundel in augustus
€10,50 abonnements kosten voor September (Die je dus vooruit betaald)
En daar gaan dan ook weer kortingen vanaf (ook voor die 4 dagen in augustus; maakt narekenen zonder de factuur te kunnen zien moeilijk...)

Meer informatie over de eerste factuur kunt u in deze FAQ vinden.

Beantwoord dit je vraag?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Kolk,

Groentjuh geeft hierboven de juiste uitleg. Ook de aansluitkosten (€ 14,99) worden berekend op je eerste factuur. Heb je wat aan de informatie van Groentjuh gehad? Het topic waar hij naar verwijst is erg handig.

Groetjes,

Alex

Reageer