.

Beantwoord

Factuur klopt niet


Badge +1
Beste Simyo,

de factuur (nummer 24415626 ) klopt niet, ivm overstap 4 juni zou er slechts een deel van het maand bedrag in rekening meoten zijn gebracht,

Hoe dit op te lossen?

Groeten,
Alfred
icon

Beste antwoord door Charlene 25 June 2013, 17:07

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge +8
Beste Simyo,

de factuur (nummer 24415626 ) klopt niet, ivm overstap 4 juni zou er slechts een deel van het maand bedrag in rekening meoten zijn gebracht,

Hoe dit op te lossen?

Groeten,
Alfred


Beste easydisk2,

Wanneer u naar een nieuwe provider bent overgestapt, zullen wij de laatste maand achteraf verrekenen. Eind juni rekenen wij uit, hoeveel dagen u teveel heeft betaald aan abonnementskosten. Dit bedrag ontvangt u dan terug op het rekeningnummer bij ons bekend.

Heb ik uw vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Badge
Hello Charlene,

I also have the same problem. I don't understand the calculation in my recent bill. I have 100 min/sms and 200 MB of internet and I don't think I used them up. I started using Simyo since January, so it can't be a problem of changing provider. Could you please check it?

I wrote an email to your customer service email address but got no replies. Please do something about your customer service.

Thank you. I look forward to hearing from you.

Ratna
Badge +8
Hello Charlene,

I also have the same problem. I don't understand the calculation in my recent bill. I have 100 min/sms and 200 MB of internet and I don't think I used them up. I started using Simyo since January, so it can't be a problem of changing provider. Could you please check it?

I wrote an email to your customer service email address but got no replies. Please do something about your customer service.

Thank you. I look forward to hearing from you.

Ratna


Hi ratnalim,

You used up your Simyo100 on the 14th of May. Did you take into account that all connections are rounded up to whole minutes? So if you have a connection for 3 seconds, it's a whole minute you use.
I'm so sorry you haven't received an answer to your email. When did you write us an email? And do you have the ticket number for me?

Regards,
Charlene
Badge
Dear Charlene,
Thanks for the reply and answer. It is clear now.
The ticket number is #491626. Never mind.
Ratna
Badge +8
Dear Charlene,
Thanks for the reply and answer. It is clear now.
The ticket number is #491626. Never mind.
Ratna


Hi Ratna,

I have found your email and we replied on the 1st of July. I'll try to re-send it to you.
I'm glad it's clear now :)

Regards,
Charlene
Badge
Dear Charlene,

Please do not call such a message like the one below a "response". And why is the ticket number different?

===============================================
Beste Ratna Rosalia,

Wij hebben uw bericht ontvangen en geregistreerd onder ticketnummer: 505788
Binnen 3 werkdagen ontvangt u onze reactie.
Kijk ook op simyo.nl/klantenservice voor antwoorden op veelgestelde vragen of bezoek het Simyo Forum: u ontvangt dan binnen 1 werkdag reactie van een Simyo klant of medewerker.

Klik op uw ticketnummer om uw vraag aan te vullen of te wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Simyo Klantenservice
===========================================

Anyway, thank you for the long explanation in the follow up message that you sent today.
Badge +8
Dear Charlene,

Please do not call such a message like the one below a "response". And why is the ticket number different?

===============================================
Beste Ratna Rosalia,

Wij hebben uw bericht ontvangen en geregistreerd onder ticketnummer: 505788
Binnen 3 werkdagen ontvangt u onze reactie.
Kijk ook op simyo.nl/klantenservice voor antwoorden op veelgestelde vragen of bezoek het Simyo Forum: u ontvangt dan binnen 1 werkdag reactie van een Simyo klant of medewerker.

Klik op uw ticketnummer om uw vraag aan te vullen of te wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Simyo Klantenservice
===========================================

Anyway, thank you for the long explanation in the follow up message that you sent today.


Hi Ratnalim,

Of course that is not the response I was talking about. That is an automatically generated email :)
The longer one was also sent on the first of july, but apparently didn't reach you. We're sorry for that.

I'm glad everything's clear now:D

Regards,
Charlene
Badge +1
Beste Simyo,

de afsluit factuur klopt niet, ik krijg volgens de factuur geen geld terug. Dit klopt niet.

We zijn ca 6 weken na het afsluiten van het abonnement, ik vind dat het bedrag nu wel eens terug gestort mag worden (ca 25 a 30 euro), heb spijt dat ik de laatste incoasso niet heb laten terug boeken.

Graag ontvang ik een reactie over de afsluit factuur.
Goedenavond,
Ik heb een factuur ontvangen voor de maand juni ik heb 300 min/sms en 200 mb internet, hoe kan de factuur dan 14,17 zijn???  Het betreft facuurnu 24590804 . Volgens de factuurgegevens zijn het 3  x abonnementskosten van 14,17 ???? gespecificeerd: 2  x internet bundel 7,17, echt ik snap er niks van van 18 juni tot 30 juni is het 2,17 terwijl ik voor de hele maand internet heb. en dan nog internet voor de maand juli á 5,00

De factuur is niet erg duidelijk.
Groet Yvonne
Kan iemand mij aub duidelijkheid geven hierover???
Vriendelijk bedankt
Badge +8
Beste Simyo,

de afsluit factuur klopt niet, ik krijg volgens de factuur geen geld terug. Dit klopt niet.

We zijn ca 6 weken na het afsluiten van het abonnement, ik vind dat het bedrag nu wel eens terug gestort mag worden (ca 25 a 30 euro), heb spijt dat ik de laatste incoasso niet heb laten terug boeken.

Graag ontvang ik een reactie over de afsluit factuur.


Hoi easydisk2,

Er is een terugbetaling voor je in gang gezet van €38,57. Onze excuses dat je er al een tijdje op wacht. Deze komt er dus aan.

groetjes,
Charlene
Badge +8
Goedenavond,
Ik heb een factuur ontvangen voor de maand juni ik heb 300 min/sms en 200 mb internet, hoe kan de factuur dan 14,17 zijn???  Het betreft facuurnu 24590804 . Volgens de factuurgegevens zijn het 3  x abonnementskosten van 14,17 ???? gespecificeerd: 2  x internet bundel 7,17, echt ik snap er niks van van 18 juni tot 30 juni is het 2,17 terwijl ik voor de hele maand internet heb. en dan nog internet voor de maand juli á 5,00

De factuur is niet erg duidelijk.
Groet Yvonne
Kan iemand mij aub duidelijkheid geven hierover???
Vriendelijk bedankt


Hoi Yvonne,

Abonnementskosten worden een maand van tevoren gerekend. Dit was de factuur van juni, dus daar staan de internetbundel van juli en de belbundel van juli op. Omdat je op 17-6 een internetbundel hebt aangezet, staan de abonnementskosten voor internet voor dat laatste deel van juni ook op je factuur van juni. Vandaar drie maal abonnementskosten. Kijk maar naar de data.

Is het zo duidelijker?

Groetjes,
Charlene
Ja ok, dank je wel Charlene.
Badge +8
Ja ok, dank je wel Charlene.

Hoi yvonnekluk,

Geen dank hoor, gelukkig is het nu duidelijker :)

Groetjes,
Charlene

Reageer