.

Beantwoord

Waarom kan ik de factuur van juni niet downloaden?

  • 29 July 2016
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

de factuur van juni 2016 is vanaf meerdere computers niet te downloaden. De vorige facturen zijn wel te downloaden, maar die had ik al....... Volgens mij een fout bij het omzetten van de bundel o.i.d.?
icon

Beste antwoord door Angela 1 August 2016, 12:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi administratie,

Goed dat je het forum gevonden hebt om je vraag te stellen.

Ik heb geen probleem met het downloaden, met welke browser probeer je het? Chrome is het meest geschikt voor de Simyo website, ook Firefox werkt goed, oudere versies van Explorer geven vaak problemen. Edge gebruik ik bewust niet op W10, daar gebruik ik meestal Explorer.

Ik hoop dat je met een andere browser de factuur wel kunt downloaden. Laat je even weten of het gelukt is?
Ik heb het downloaden geprobeerd met Chrome en met Explorer. Met beide browsers kan ik wel de oudere facturen downloaden, maar niet de recentste factuur van juni jl. Mijn gevoel zegt dat het niet aan de browser ligt, maar aan de website van Simyo.
Reputatie 7
Thans maak ik gebruik van Chrome en ik kan mijn factuur ook downloaden.

Wat ook wel eens wil helpen is alle cookies en history te legen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi administratie,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je de factuur van juni niet kunt downloaden!

Je hebt al een aantal tips gehad van onze forumexperts. Jammer genoeg heeft dit nog geen vruchten afgeworpen.

De laatste tip van RicoK kan nog van waarde zijn. Als je de cookies verwijdert en de cache leegt, is de kans van slagen een stuk groter. Zou je dit nog kunnen proberen? Ondertussen heb ik je ook een e-mail gestuurd met een kopie van deze factuur. Heb je deze ontvangen?

@Franswon & RicoK, bedankt voor jullie tips :)

Groetjes,
Angela

Reageer