.

Beantwoord

Factuur is hoger dan ik verwacht had. Hoe komt dit?

  • 22 November 2013
  • 4 reacties
  • 501 Bekeken

Ik heb een abonnement van 10 euro pm, ik moet nu betalen 16 euro pm + 3 euro buiten mijn bundel, beetje vreemd!!!
icon

Beste antwoord door Alex 25 November 2013, 19:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Is dat je eerst factuur? In dat geval lees even dat linkje door!
Ik heb mijn abonnement al opgezegd, dus zou ik niet voor volgende maand hoeven te betalen toch.??? Voor mij nooit meer Simyo ik had het na een week al gezien en gelukkig een maandabonnement!
Reputatie 3
Badge +9
Als je je abonnement opzegt voor de 25e, dan zal het abonnement beƫindigd worden op 1 december.
Op die dag komt dus ook de simkaart te vervallen.
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb een abonnement van 10 euro pm, ik moet nu betalen 16 euro pm + 3 euro buiten mijn bundel, beetje vreemd!!!

Welkom op het forum Marja Looij,

Ik heb even naar je aansluiting gekeken. Je bent klant bij Simyo sinds 14/10/13. De factuur waar je op doelt bestaat uit de halve maand oktober en de hele maand november. Je hebt deze maand nog wel gewoon gebruik gemaakt van je aansluiting. Vandaar dat je ook de vaste kosten voor november betaalt.

In oktober heb je iets meer internet verbruikt dan je bundel die maand toeliet. Je hebt toen namelijk het aantal mb's naar rato ontvangen. Daarnaast zie ik dat er 2 keer een Facetime activatie sms is gestuurd. Helaas hebben wij geen invloed op het versturen van deze sms. Meer informatie over Facetime kun je vinden in dit topic vinden.

Hopelijk heb ik met de bovenstaande uitleg voor wat opheldering gezorgd. Klopt dat?

Je vraag komt overigens vaker voor hoor 🙂. Het topic waar Groentjuh naar verwijst geeft ook een duidelijke uitleg.

Groetjes,

Alex

Reageer