.

Vraag

Factuur en kosten

  • 24 July 2012
  • 0 reacties
  • 720 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Geachte,

Sinds mei heb ik een abonnement genomen bij Simyo.
Ik check met regelmaat mijn verbruik via mijn telefoon en tevens via de website en hierin wordt aangegeven dat ik binnen de marges van de bundels blijf.
Gisteren heb ik een email gekregen waarin ik werd geattendeerd op mijn factuur, deze zou klaarstaan.
Aangekomen op de website zie ik dat er een factuur met een veel hoger bedrag klaarstaat!
Hoe kan dit?!

De factuur zelf kan ik niet inzien, wat ik ook doe, de pagina blijft wit, ondanks dat ik een werkende acrobat reader heb (deze doet het op alle websites behalve die van Simyo)
Daarbij komt dat welk onderdeel ik ook klik (bv klantenservice) ik steeds de melding krijg dat er een fout is opgetreden.
Zelfs wanneer ik via Google ads ga.

Hoe kan ik mijn factuur nu inzien?!
En hoe is het mogelijk dat de factuur vele malen hoger is dan de bundels die ik heb aangeschaft, terwijl de website aangeeft dat mijn verbruik niet buiten de marges is?! (
Ik heb niks geks gedaan, geen lange gesprekken, laat staan met het buitenland, geen eindeloos internetgebruik)
Is er iets mis binnen het systeem?!

MVG

0 reacties

Geen reactie

Reageer