Op dit moment krijg ik elke maand een e-mail met de mededeling dat de factuur klaar staat.
Is er een mogelijkheid om het PDF bestand van deze factuur toe te voegen aan deze e-mail?
MvG - Will
Beste antwoord door Groentjuh
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Groentjuh
Bekijk originele reactieOok ik zou graag willen dat de factuur gewoon per e-mail naar me gezonden wordt, in plaats van dat ik deze elke keer moet downloaden. Het is toch geen doen dat je voor elke factuur die je moet ontvangen, ergens in een mijn-zus-en-me-zo moet gaan inloggen? Een minpuntje, bij een overigens goede service!
Joachim
Hé Joachim,
Ik kan me zeker voorstellen dat dit handiger werkt, ik kan dit nogmaals op onze wall of change hangen. Op deze manier weten ook deze afdelingen dat hier nog steeds behoefte aan is. Mocht ik hier nog iets van terug horen dan laat ik je dit weten. In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Daisy
Ook ik zou graag willen dat de factuur gewoon per e-mail naar me gezonden wordt, in plaats van dat ik deze elke keer moet downloaden.
Joachim
Volgens mij is er nog een ander uitgangspunt.
Wordt deze methode niet gekozen uit veiligheidsoverwegingen?
Hey Joachim,
Thanks voor je feedback! Friesian heeft inderdaad gelijk. Wij hebben voor die optie gekozen zodat er niet zomaar extra data gegeneerd wordt.
Groetjes,
Ouael
De veiligheid/gegevensbescherming wordt overal genoemd, in deze thread hier, ook in deze thread https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/waarom-wordt-de-factuur-niet-per-e-mail-toegezonden-26162, en in deze https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/pdf-factuur-als-bijlage-e-mail-kan-dat-20266, en wellicht nog meerdere. KPN (https://forum.kpn.com/internet-9/factuur-per-e-mail-gestopt-475896), T-Mobile (https://community.t-mobile.nl/klantenservice-430/maandelijkse-factuur-per-email-versturen-308945) en VodafoneZiggo (https://community.vodafone.nl/t5/Archief/per-email-ontvangen-facturen/m-p/165175) vertikken het ook om ZZP’ers/kleine ondernemers tegemoet te komen. Jullie telcos bezorgen kleine ondernemers enorm veel onnodig werk, en zijn compleet klantonvriendelijk bezig.
Verder zeer tevreden met Simyo, alleen zeer teleurgesteld in het product management van de diverse telco’s op dit punt, inclusief dat van Simyo, zeker als dit al minstens 7 jaar gevraagd wordt door klanten en stelselmatig genegeerd wordt. De bankenwereld kan dit ook gewoon, dus de telco’s moeten het ook kunnen!
Stel je hebt een abonnement van bijvoorbeeld 14 euro. Simyo stuurt een mail met het bedrag wat ze gaan incasseren en over welk nummer dit gaat. Als dat bedrag 14 euro is, betekent dat je binnen bundel(s) bent gebleven.
Welke informatie zou jij nog meer willen zien?
Een gespecificeerde factuur hoeft niet lees ik.
Hoi Ewout,
Bedankt voor je bericht, ik ga deze zeker even (opnieuw) in de groep gooien. We hebben volgende week weer een "wall of change" meeting en dan zal ik dit punt opnieuw aankaarten.
Groetjes,
Daisy
Ik zou ook de factuur per mail willen en ik ga overstappen als er een provider is die dat wel doet (en niet veel duurder is).
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je je dit afvraagt!
Helaas is het niet mogelijk om standaard elke maand de factuur per e-mail te ontvangen. Wel kunnen wij dit handmatig voor je in orde maken. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de gewenste factuur dan graag naar je op 😊.
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.