.

Beantwoord

factuur: dubbele afschrijving

  • 20 August 2013
  • 5 reacties
  • 279 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik zie op mijn factuur dat er voor juli dubele abonnementskosten in rekening zijn gebracht. Graag zou ik weten wat hier de reden van is.
icon

Beste antwoord door Alex 21 August 2013, 15:38

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je in juli misschien een abonnement afgesloten? 
Badge
Ik heb in juni mijn abonnement afgesloten. De factuur van juni heb ik reeds voldaan. Dit zouden abonnementskosten voor juli en augustus betreffen. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik voor uit betaal
Reputatie 7
Badge +9
Bij het aangaan van een abonnement betaal je wel alvast ook de volgende maand vooruit. Dat is normaal.  Dan krijg je dus eenmalig te maken met dubbele abonnementskosten. 
Reputatie 3
Badge +9
Een abonnement betaal je altijd vooruit. Je koopt minuten en data in. Alleen als je over je bundel heen gaat wordt dat later in rekening gebracht.
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,
Ik zie op mijn factuur dat er voor juli dubele abonnementskosten in rekening zijn gebracht. Graag zou ik weten wat hier de reden van is.


Hoi bram1983,

Ik zie dat je je vraag ook hier hebt gesteld. Ik heb je vraag dan ook daar beantwoord. Ik wil je vragen om in het vervolg niet meerdere topics met dezelfde vraag te openen. Anders wordt het forum zo onoverzichtelijk. Ik zal dit topic daarom sluiten.

Groetjes,

Alex