.

Beantwoord

factuur: dubbele abonnementskosten.

  • 20 August 2013
  • 6 reacties
  • 328 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik zie dat voor juli dubbele abonnementskosten in rekening worden gebracht. Wat is hier de reden van?
icon

Beste antwoord door Alex 21 August 2013, 15:37

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Hallo,

Ben je in juli klant geworden? Dan zijn waarschijnlijk de abonnementskosten van en de gedeeltelijke maand juli in rekening gebracht en de volledige maand augustus.
Reputatie 7
Badge +9
Dubbelop heet zoiets ;)
Badge
ik ben in juni overgestapt en heb deze maand volledig voldaan(reguliere abonnementskosten) nu is de maand juli en augustus samen in rekening gebracht. Vreemd aangezien augustus nog niet voorbij is en het niet duidelijk is of ik binnen mijn bundel blijf
Badge
Dat klopt inderdaad
Reputatie 7
Badge +9
i Vreemd aangezien augustus nog niet voorbij is en het niet duidelijk is of ik binnen mijn bundel blijf

Bij Simyo betaal je altijd de abonnementskosten een maand vooruit. Dus in juli betaal je die van augustus al. Verbruikskosten in augustus buiten je bundel worden echter achteraf verrekend.
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,
Ik zie dat voor juli dubbele abonnementskosten in rekening worden gebracht. Wat is hier de reden van?


Welkom op het forum bram1983,

Op deze factuur zijn inderdaad dubbele abonnementskosten berekend. In dit topic kun je terug vinden waarom dat zo is. RicoK en de leon hebben je al een beetje op weg geholpen zie ik.

Is je vraag zo beantwoord?

Groetjes,

Alex

Reageer