.

Beantwoord

Factuur dubbel overgemaakt.

  • 27 May 2013
  • 2 reacties
  • 248 Bekeken

Beste Simyo,

Ik kreeg laatst een mail binnen over een automatische incasso die niet gelukt was. In de mail was het mogelijk om via een link de betaling meteen over te maken via Ideal. Dit zag ik over het hoofd.

Ik heb de factuur dus handmatig via mijn internetbankieren overgemaakt naar jullie.

Vervolgens kreeg ik nogmaals een mail over hetzelfde factuur, ditmaals incasso en extra kosten.
Mijn zoon heeft mij toen gewezen over het feit dat ik deze betaling middels IDEAL meteen kon overmaken. Dit heb ik dus gedaan. Het bedrag + incassokosten.

Nu heb ik dus het factuur dubbel betaalt. Ik heb jullie telefonisch gesproken en moest dit via de klantenservice regelen. Ik moest ook een kopie tonen van de betaling. Zie bijlage gevoegd bij dit topic.

Graag ontvang ik dit bedrag terug. Met vriendelijke groeten, Wosan Jafar.
icon

Beste antwoord door Alex 30 May 2013, 17:19

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Wosanjafar,

In je reactie heb je betaalbewijs met privacy gevoelige gegevens gezet. Ik heb deze gegevens daarom verwijderd. Wel heb ik het betaalbewijs doorgestuurd naar de financiële afdeling. Zodra ik terugkoppeling heb van de financiële afdeling laat ik het je weten.

Ik wil je vragen in het vervolg altijd via de iDEAL link te betalen en geen handmatige betalingen meer te doen. Handmatige betalingen kunnen namelijk niet automatisch worden verwerkt. Hierdoor ben je als klant in de veronderstelling dat je netjes betaald hebt, maar ziet ons systeem dat niet terug. Gevolg hiervan is dat je toch een betalingsherinnering ontvangt.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wosanjafar,

De financiële afdeling heeft je betaling terug gevonden. Het handmatig overgemaakte bedrag zal met je mei factuur worden verrekend. Het bedrag kon niet meer worden verrekend met je april factuur. De april factuur kun je gewoon via de iDEAL link betalen welke je nog automatisch zal ontvangen.

Groetjes,

Alex

Reageer