.

Beantwoord

Factuur downloaden werkt niet, wat nu?


Hij blijf hier hangen
icon

Beste antwoord door Charlene 19 May 2015, 14:50

Bekijk originele reactie

10 reacties

Ik heb het even getest bij mezelf en het werkte gewoon. Misschien lukt het nadat de cookies gewist zijn?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Gerben74, welkom op het Simyo forum!

Bedankt voor de bijlage. Het is altijd handig om te weten wat jij precies ziet verschijnen op je beeldscherm :)

Ik heb het net als Raytje even getest. Bij mij lukt het openen van de facturen ook goed. Heb je de tip van Raytje al geprobeerd?
Ik vraag mij trouwens af van welk apparaat je gebruikmaakt. Maak je bijvoorbeeld gebruik van een computer, iPad of smartphone? En welke internetbrowser gebruik je daarop, bijvoorbeeld Google Chrome of Internet Explorer? :$

Onze website werkt het allerbeste op een computer met de internetbrowser Google Chrome of Internet Explorer. Het is daarbij aan te raden om de cookies, cachegeheugen en browsergeschiedenis te verwijderen.

Geef je aan ons door of het lukt?

@Raytje; dankjewel voor je goede advies 😃
Hoi Naomi en Raytje,

Bedankt voor jullie reactie. Alles geprobeerd, maar helaas. Verwijderen cookies, andere computer, andere browser, telefoon (windows, IE, Chrome, Spartan) niks helpt. "Het document bestaat niet"!
Kunnen jullie mijn laatste factuur mailen?

Alvast bedankt,
Gerben
Even een vraag, staat op de computer Adobe Reader geinstalleerd? (Gratis programma)
ja uiteraard
Vraag is bijvoorbeeld of het pdf bestand beschadigd is, nieuwste versie adobe reader, enz..
Probeer eens adobe reader verwijderen en opnieuw installeren.
Anders zal waarschijnlijk een nieuw pdf bestand gemaakt moeten worden of mail idd.

https://helpx.adobe.com/nl/acrobat/kb/cant-open-pdf.html
Ook al geprobeerd, weer helaas.
bedankt voor het meedenken
Kun je het eens proberen bij iemand anders, familie / vrienden?
Badge +8
Hoi Gerben74,

Wat vervelend dat het nog steeds niet lukt. Wat Raytje niet wist is dat jij een Prepaid aansluiting hebt. Dat betekent dat je een factuur van je opwaardering probeert te openen.
Die facturen worden anders gegenereerd dan die van Sim Only abonnementen. Ik kan die zelf niet opvragen en naar je emailen, helaas.
Ik ga dus met de IT afdeling uitzoeken waarom het jou zelf niet lukt. Als we het opgelost hebben, dan is dat ook handiger voor de toekomst. Anders moet je het ons elke keer komen vragen ;)

Ik laat je in dit topic weten wat we te weten komen. Is dat goed?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi Gerben74,

Ik heb het kunnen achterhalen. Er gaat inderdaad iets niet goed met de facturen van jouw opwaarderingen. Dit zal opgelost worden met een nieuwe release van mijn Simyo, die over niet al te lange tijd plaatsvindt. Dan kun je er weer bij. Onze excuses en bedankt voor je geduld,

Groetjes,
Charlene

Reageer