.

Beantwoord

Factuur doorgezet naar IM Nederland

  • 28 August 2013
  • 1 reactie
  • 1310 Bekeken

Hey,

Vlak voor mijn vakantie naar de jongerencamping op texel kwam ik tot de conclusie dat simyo het verschuldigde bedrag voor de maand juni niet kon incasseren omdat mijn saldo niet hoog genoeg was... dit verbaasde me omdat ik er voor had gezorgd dat het normale te betalen bedrag gewoon klaar stond Todat ik tot de conclusie kwam dat prijs van die maand een stuk hoger lag dan normaal... Oeps! over de bundel gegaan... kan gebeuren... heb de factuur toen even laten staan omdat ik ruim voor het verstreiken van de einddatum terug van texel zou zijn om te kunnen betalen...
Op texel is toen zo'n beetje al m'n geld op gegaan, er van uit gaande (want dat was aan de receptie verteld) dat ik de 25 euro borg terug zou krijgen wanneer ik naar huis zou gaan... dit was niet het geval, het zou maandag op de rekening staan (dit was binnen de einddatum voor de simyo factuur 🙂 ) Uiteindelijk heb ik de borg pas na 2,5 weken ontvangen. en begonnen boetes van simyo te komen...
Ik bleef steeds achter de feiten aanlopen... tot nu... nu heb ik weer salaris ontvangen en kan ik het verschuldigde bedrag metteen betalen...
Jammer alleen dat simyo de boel gisteren over gedragen heeft aan een incassobureau...
Nog geen man over boord... MAAR...
Hoe werkt dat? wat kan ik nu verwachten? een mail? post?

Grtz!
icon

Beste antwoord door Kim 29 August 2013, 10:14

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi djweksy,

Allereerst welkom op het forum!

Ai, vervelend deze gang van zaken, hoop dat je wel een leuke vakantie op Texel hebt gehad? :)

Ons incassobureau is IM Nederland; ik heb net even in hun systeem gekeken en zie dat er een brief naar je onderweg is om de betaling te kunnen voldoen.
Wanneer je de betaling hebt voldaan en de betaling is door IM Nederland ontvangen en door hen aan ons doorgegeven, zal je aansluiting weer worden gedeblokkeerd door onze financiële afdeling.

Voor meer informatie raad ik je aan hierover contact op te nemen met IM Nederland, zij zijn telefonisch te bereiken via 0341-568 800.

Reageer