.

Beantwoord

factuur betaald , aansluiting herstellen

  • 30 September 2012
  • 5 reacties
  • 683 Bekeken

Goedemiddag,
mijn aansluiting is reeds meer dan 1 maand geblokkeerd vanwege een openstaande factuur. Deze is nu reeds betaald..

*Gegevens betaling*

gelieve mijn factuur status op betaald zetten en mijn aalsuiting weer herstellen

bij voorbaat dank

met vriendelijke groet,
Dennis
icon

Beste antwoord door Alex 2 October 2012, 13:30

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum nevermore,

We zien dat de betaling inderdaad is voldaan. Je aansluiting is weer hersteld. Als je je toestel uit/aan zet zou de aansluiting weer moeten werken.

Off-topic. Ik heb je betaalgegevens uit je reacties verwijderd, omdat dit privé gegevens zijn.

Groetjes,

Alex
Badge
Goedendag,

Ik heb net van IMNederland te horen gekregen dat Simyo een mail krijgt voor de deblokkering van mijn aansluiting.

Is mijn aansluiting alweer gedeblokkeerd?

PS: Mijn betaling was al meer dan een maand bij IMNederland binnen maar omdat zij het niet hebben ingeboekt stond het in het systeem als 'niet betaald'. Ruim een maand later is mijn aansluiting pas geblokkeerd. Ze hebben alles nagekeken en jullie een 'OK' mail gestuurd.

Graag vermeen ik snel van U.

Met vriendelijke groet,

Ishtvan Torpoi
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ishtvan,

Inmiddels heb ik je andere topic ook gelezen. Je aansluiting is gedeblokkeerd. Ik heb de financiële afdeling gevraagd om de situatie uit te zoeken.

Groetjes,

Alex
Badge +2
goeieavond ik heb betalingen gedaan bij incasso bureau spoed en ook op Buckaroo maar kan nog steeds niet bellen
Reputatie 5
Badge +11
goeieavond ik heb betalingen gedaan bij incasso bureau spoed en ook op Buckaroo maar kan nog steeds niet bellen

Hoi Stanley222,

In dit topic heb ik je vraag reeds beantwoord.

Reageer