.

Beantwoord

factuur augustus ontvangen, maar abonnement nog niet ingegaan

  • 23 September 2013
  • 2 reacties
  • 429 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

ik kreeg zojuist een e-mail dat ik een rekening moet betalen van de maand augustus terwijl ik pas sinds 16 september gebruik maak van mijn simyo abbonoment. In augustus heb ik helemaal geen gebruik gemaakt van de diensten van Simyo,

waarom krijg ik deze factuur dan?

groetjes, Renee
icon

Beste antwoord door Alex 24 September 2013, 15:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als niet-simyo medewerker kan ik niet op je factuur kijken en ook niet zien wat voor simyo abonnement je hebt.

Ik kan echter wel aannamens doen...
Het zou kunnen dat dit te maken heeft met nummerbehoud. U heeft mogelijk uw bestelling al in augustus gedaan en in augustus uw simkaart ontvangen en geactiveerd. Op dat moment werd uw aansluiting actief (met tijdelijk nummer) en werden de aansluitkosten berekend. Die staan dan mogelijk op uw factuur.
Uw abonnement zelf ging pas laten in (ivm met aflopen van een abonnement elders?), dus die kosten zou je past in Oktober terug zien.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum messi,

Het antwoord van Groentjuh klopt. De factuur die je hebt ontvangen bestaat uit enkel de aansluitkosten. Dat heeft te maken met je nummerbehoud aanvraag. Je abonnement is 16/9/13 in gegaan. Eind oktober worden dus voor het eerst de abonnementskosten berekend.

Ben je hiermee geholpen?

Groetjes,

Alex

Reageer