.

Beantwoord

Factuur

  • 3 August 2012
  • 3 reacties
  • 487 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een vraag wat betreft mijn laatste factuur.

Waarom moet ik 2 keer voor Simyo geregeld betalen, en 2 keer voor Simyo Regelmatig?  Ik heb namelijk niet mijn abonement-verbruik overschreden (dit is ook te dien in de factuur zelf). Ik krijg bij het abonnement gedeelte het volgende:

Abonnementskosten Periode Bedrag
Simyo geregeld 12.06.12 - 30.06.12 € 6,33
Simyo geregeld 01.07.12 - 31.07.12 € 9,99
Internet bundel Regelmatig 11.06.12 - 30.06.12 € 6,66
Internet bundel Regelmatig 01.07.12 - 31.07.12 € 9,99
Totaal abonnementskosten (incl. BTW) € 32,97


Ik vind het erg vreemd dat ik dit moet betalen. Graag hoor ik van jullie.

MVG,
Yorick
icon

Beste antwoord door Natascha 4 August 2012, 10:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Beste Yorick1989,

Welkom op het forum!
Je abonnement is ingegaan bij Simyo op 11 juni de dag dat je telefoonnummer is overgenomen van je oude provider.
Wanneer je klant wordt bij Simyo betaal je abonnementskosten voor de maand dat je klant geworden en de daarop volgende maand.
De abonnementskosten net als de minuten en mb's van de maand juni zijn naar rato berekend. Op je volgende factuur zal je abonnementskosten voor 1 maand zien staan.
Badge
Ik heb hiervoor ook al een afrekening gehad van het gewone bedrag, waarom krijg ik deze afrekening dan een maand later?
Badge +6
Ik heb hiervoor ook al een afrekening gehad van het gewone bedrag, waarom krijg ik deze afrekening dan een maand later?

Beste Yorick1989,

De eerste factuur die je heb gekregen zijn de éénmalige aansluitkosten die in rekening zijn gebracht nadat je de simkaart hebt geactiveerd. De tweede factuur die je hebt ontvangen bevat je abonnementskosten en de verbruikskosten.

Reageer