.

Vraag

Factuur

  • 31 July 2012
  • 3 reacties
  • 487 Bekeken

Badge
Simyo,

Meerdere malen probeer ik je te contacteren middels audio wat ik na tientallen minuten maar opgegeven heb en daarom hier een bericht plaats met mijn klacht aangezien dit iets is wat niet zou mogen gebeuren.

Gezien mijn facturen betaal ik het volledige bedrag á €16,99 voor 1Gb aan internet, dit is niet zoals telefonisch besproken waar mij een half jaar met reductie is beloofd in de afgelopen maand Juni á €9,99 per maand.

Tevens valt het mij op dat de website vaak fouten vertoont aldus niet bereikbaar is en eveneens de klantenservice via het nummer 1200 minimaal te bereiken is.

Mijn ervaring met Simyo is dat als er geen communicatie nodig is tussen Simyo en particulier er geen enkel probleem is, maar als dat er is, is het  een emotionele last welk ik absoluut niet graag draag en daarom peins om over te stappen naar een concurrent. De reden dat ik mij bij Simyo voegde is dat een abbonement maandelijks opzegbaar is, en toch begin ik aan deze waarde mijn twijfels te hechten als deze klantenservice daarmee verbonden is.

Graag verneem ik zo spoedig mogelijk van Simyo


Een boze blik,
Van ik

3 reacties

Badge +2
Beste Kennwel,

Wij zullen de korting bij deze voor je toevoegen. Dit zal je terugzien op je volgende factuur. Wij zijn tijdens kantoor uren te bereken via het 1200 nummer. Echter is het erg druk geweest de afgelopen dagen.

Groetjes,

Arie
Badge
Arie,

Dat is een toekomstige opluchting, maar hoe zit het met het verleden? Krijg ik wat ik teveel betaalt heb in de afgelopen maanden vergoed als korting op mijn volgende facturen?

Een vragende blik,
Niet van blik
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Kennwel,

De korting op de internet bundel is per 1/8 toegevoegd. Deze loopt t/m 31/1/13. Je maakt daardoor alsnog 6 maanden gebruik van de korting.

Groetjes,

Alex

Reageer