.

Beantwoord

facturatie klopt niet

  • 1 November 2013
  • 2 reacties
  • 7998 Bekeken

Badge
Ik vind het vervelend te moeten melden dat er echt iets mis is bij Simyo,
gelukkig ben ik over het algemeen heel te vrede. :)

maar het word toch vreemd als je 1250 minuten hebt er 1221 verbelt hebt. (controleerbaar.)
de laatste 2 dagen van de factuurmaand buiten de bundel worden gerekend..

Ik gebruik callmeter die rekend zelfs ongunstig die staat op 1200 min. om mij zelf in te dekken. dit programma is uitgesloten van autokilling.
en klopt iedere maand weer. op de minuut nauwkeurig.
Dit programma is mij aangeraden destijds door de telefonische helpdesk van Simyo

Hoe gaan we dat netjes oplossen.

Vriendelijke groet Martin
icon

Beste antwoord door Ernst 3 November 2013, 13:10

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
http://www.mijnalbum.nl/Album=VD4XWFWA
Reputatie 5
Badge +11
Hoi ipenburg,

Dit lijkt inderdaad een beetje krom...

Het is alleen wel zo dat bij Simyo gebruik wordt gemaakt van 'minute rounding'. Gesprekken worden dus op hele minuten afgerond. De grafieken op Mijn Simyo geven de 'netto' gebelde tijd weer, waar dus nog geen afronding heeft plaatsgevonden.

Ik ben niet bekend met callmeter, maar wil je wel aangeven dat je geen rechten kunt ontlenen aan applicaties of programma's niet niet gelieerd zijn aan Simyo.

Reageer