.

Vraag

Extreme kosten buiten bundel, kan ik hier iets aan doen?

  • 25 April 2023
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Ik zit al sinds 2019 bij Simyo en ben nog nooit buiten mijn bundel gegaan. Vandaag, door internetproblemen thuis deze maand, ben ik daar voor het eerst overheen gegaan. Vervolgens heb een rekening openstaan van bijna 500! euro. Ik vind dit echt ronduit belachelijk. Al helemaal aangezien ik extreem laat werd gewaarshuwd dat ik zoveel kosten maakten buiten mijn bundel. (toen ik de app opende na email van blokkering zat ik al op het genoemde bedrag van 500 euro).

Ik hoop dat er een coulance regeling kan plaatsvinden, al helemaal aangezien ik al zolang (heb bewijzen van alle facturen) bij Simyo zit. Kan er een regeling getroffen worden. Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat dank.


2 reacties

Hallo @Luuk1079 om te voorkomen dat je dat nogmaals gebeurt, kun je bij een Android-toestel het beste een datalimiet unstellen.

Voorbeeld: je hebt een 10GB databundel, stel dan een waarschuwing in bij 9GB en een blokkade bij 9,5GB, dan kom je er nooit overheen en kun je verder via wifi of het bijkopen van een extra databundel.

Wacht s.v.p. verder de reactie van een moderator af.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Luuk1079,

Bedankt voor je bericht. Oei, ik begrijp dat je hiervan bent geschrokken! Goed dat je contact opneemt.

Zodra er na het ontvangen van de waarschuwing sms'jes geen actie wordt ondernomen en het internet blijft aanstaan en er wordt verbruik geregistreerd betaal je €0,15 per mb. Wij sturen altijd 2 waarschuwing sms'jes, 1 bij 80% verbruik en 1 bij 100% verbruik van de internetbundel. Deze berichten komen rechtstreeks van het netwerk en zijn altijd leidend! Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende link met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of ik iets voor je kan betekenen in de gemaakte kosten 😊!

Bedankt voor je reactie @JanD!

Groetjes,
Amy

Reageer