Vandaag keek ik bij mijn dataverbruik, toen ik tot mijn verbazing zag ik dat ik in 2 dagen (gisterochtend heb ik mijn verbruik nog gecheckt, toen had ik nog 200 mb) voor 95 euro (!!!!!!) aan internet buiten mijn bundel op 1 dag heb verbruikt! Jeetje. Nu heb ik een iphone 4 waar nauwelijks geheugen op zit, waardoor ik alleen nog whatsapp kan gebruiken. Verder heb ik al mijn apps moeten verwijderen gisteren en ik neem aan dat alleen whatsapp niet voor 95 euro aan data verbruikt op 1 dag. Volgens mij kan die hele berekening niet kloppen namelijk.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie aan dit bedrag komen en ik vind het nogal apart dat ik hier niet voor wordt gewaarschuwd. Ik heb namelijk ook geen sms ontvangen dat mijn mb's op zijn, ik ben hier op zijn zachts gezegd niet heel erg blij mee. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat ik als klant niet wordt gewaarschuwd voor dit extreme verbruik? Het lijkt mij namelijk niet dat dit de manier is waarop jullie met je klanten omgaan.
Ik hoor graag wat jullie voorstel is voor een compensatie, anders wil ik per direct mijn abonnement opzeggen.
Met vriendelijke groet,
Lotte Sturkenboom
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie