.

Beantwoord

Extreem hoge kosten binnen 30 minuten, wat nu?

  • 28 February 2021
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Badge

Ik kreeg net een bericht dat ik afgesloten ben ivm extreem hoge kosten..Ik verbaasd want ik heb nooit hoge kosten wn deed niks anders dan normaal. Ik kijk op mijn overzicht en schrik me helemaal kapot. Bijna 230 euro in nog geen 20 minuten. Ik ben me van geen kwaad bewust.

Nu zie ik dat mijn bundel op was maar ik had wifi in het hotel waar ik verblijf dus zat daar gewoon op.

Wat heb ik nou verkeerd gedaan? Ik ben nu dus afgesloten en moet €100.- betalen voordat ik weer aangesloten ben. Ik heb dat geld niet . Morgen begin ik ook nog eens met een nieuwe baan wqar ik mijn telefoon echt bij nodig heb.

Klantenservice kan ik niet bellen want ze zijn gesloten. Ik zit vreselijk in  de stress nu

 

Help simyo alsjeblieft 

icon

Beste antwoord door Tessanne 28 February 2021, 15:42

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi A494,

 

Welkom op het Simyo Forum! Ik heb je (identieke) bericht in het andere topic even verwijderd dan kunnen we het gesprek voortzetten in jouw eigen topic. 

 

Jeetje dat is inderdaad best schrikken! Ik heb je aansluiting er direct bij gepakt en zie dat je ongeveer een uur geleden al contact hebt gehad met mijn collega en jullie samen tot een mooie oplossing zijn gekomen! 
Ik heb voor de zekerheid alvast je aansluiting gedeblokkeerd, 1000MB toegevoegd en geactiveerd zodat je wel alvast weer gebruik kan maken van de telefoon.

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het gerust even weten! 

 

Fijn weekend verder!

Groetjes,

Tessanne 

Badge

Oh wat ontzettend fijn zeg. Super bedankt. Wat een service. Het is mij nu helemaal helder hoe het in zijn werk gaat. Zal mij niet nog eens gebeuren. Heel wat geleerd vandaag. 

Nogmaals super bedankt.

 

Dikke 10 voor Simyo

Reputatie 7
Badge +6

Graag gedaan A494, mocht je in de toekomst nog ergens tegen aan lopen dan zien we je graag terug op het forum!

Reageer