Ik heb een melding gekregen dat ik mijn hele bundel verbruikt heb. Deze melding heb ik over het hoofd gezien. Hierna heb ik geen overige meldingen meer gekregen over dat mijn bundel op was en dat ik nu heel veel kosten heb gemaakt.
Nu heb ik een factuur van 270 euro (dit is net iets minder dan dat ik per maand verdien). Het is zo vervelend als je hard aan het sparen bent en je dan onnodig bijna je hele maandloon kwijt bent. Ik hoop echt dat er iets van coulance getoond kan worden vanuit Simyo. Het lijkt mij dat na een bepaald bedrag zoals 100 euro je simkaart automatisch gesloten zou moeten worden. Bij mij gebeurde dat dus pas bij 270 euro.
Als ik dit had geweten had ik echt wel 2 keer nagedacht om een abonnement hier af te sluiten. Tot nu toe heb ik nooit problemen gehad maar dit vindt ik echt belachelijk. Dit is gewoon geld wat ik als student niet kan missen. Ik hoop echt dat jullie met een oplossing kunnen komen. Ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet.