.

Beantwoord

Hoe kom ik aan deze buitenbundelkosten?

  • 25 August 2016
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Badge
Hallo Simyo.

Ik zit in grote problemen vanwege de extreem hoge facturen van juli en augustus. Het probleem is dat ik geen interne abonnement bij jullie meer heb, omdat ik zelf een bij Ziggo heb waar ik gratis kan internetten. Omdat ik dit aanvankelijk niet heb geweten heb ik toen een internetabonnement bij jullie gehad. Op mijn telefoon stond dat ik kon bezuinigen met energieverbruik door vliegmodus aan te zetten wanneer ik de telefoon niet gebruik. En daar is het probleem begonnen, want als ik de vliegmodus uitschakelde, dacht ik dat ik automatisch weer naar mijn eigen internetverbinding terugging. Nu zit ik met deze rekeningen en ik weet niet hoe ik ze n moet betalen. Dat zou ik alleen in termijnen kunnen doen. Ideaal zou zijn als je in zo n geval een telefoontje kreeg van je provider dat ze een hoge rekening constateren. Maar helaas, die heb ik niet gehad.
Kunnen jullie iets voor mij doen.
icon

Beste antwoord door norali 25 August 2016, 15:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Hallo Simyo,

Ik ga akkoord met de voorgestelde oplossing. Mijn hartelijke dank hiervoor.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Norali,

Wat ontzettend vervelend dat je zoveel kosten gemaakt hebt! Ik kan me echt goed voorstellen dat je hiervan geschrokken bent. Ik heb van mijn collega begrepen dat er een prettige oplossing is gevonden via Twitter. Fijn! Ik ben blij om te horen dat je hier akkoord mee gaat.

Het is overigens niet nodig om meerdere topics aan te maken om dezelfde vraag te stellen. Ik zal daarom je vraag van dit topic hier beantwoorden, goed? Je stelde daar de volgende vraag:

Wat ik nog wil toevoegen aan mijn vraag is, waarom ik deze kosten krijg als er duidelijk staat dat internetten zowel in het binnen als het buitenland uit staat. Dan zou ik toch niet via Simyo kunnen internetten. Neem dit ook mee in mijn vraag a.u.b.

Ik zie terug dat de internetoptie meerdere malen aan en uit is gezet in de loop van de afgelopen jaren. Je hebt gelijk: als het internet uit staat, dan kun je niet via Simyo internetten. Echter heb je deze functie aan gezet op 1 november 2015, en heb je 'm uitgezet op 25 augustus 2016. In de tussentijd is deze functie dus aan geweest. Hou je hier rekening mee in de toekomst?

Als je nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag.

Groetjes,
Jihane

Reageer