.

Beantwoord

Extreem dataverbruik in 1 nacht. Wat nu?

  • 10 August 2018
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Blijkbaar heb ik in 1 nacht met mijn telefoon een rekening van 4500 euro bijelkaar weten te internetten terwijl ik lag te slapen en mijn telefoon naast mij lag in de oplader. Vervolgens heb ik direct de volgende ochtend contact opgenomen met Simyo en willen ze dat ik evengoed nog 300 euro betaal voor iets wat ik nooit bewust gebruikt heb. De data was afkomstig van de Google Chrome app (een standaard app op een Android toestel) dus ik heb geen vreemde malafide apps op mijn telefoon gezet. Terwijl ik een mail had gekregen dat ze op 108 euro mijn uitgaand verkeer hadden geblokkeerd. Hoe kunnen we dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Thomas 11 August 2018, 13:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Hoi Timkos,

Welkom op het Simyo Forum! :)

Na je bericht te hebben gelezen kan ik me erg goed voorstellen dat je van zo'n hoge rekening flink schrikt! Waar je MB's aan op zijn gegaan kunnen we niet inzien in verband met de privacywetgeving. Wel kan ik je vertellen dat als dit gebeurt, je telefoon de MB's verbruikt heeft. Op de en of andere manier zal hij al die MB's gebruikt hebben, wellicht een grote download of updates. Voor meer tips hebben we deze blog en ook deze blog over internetgebruik.

Van mijn collega Vincent heb ik begrepen dat jullie elkaar telefonisch al hebben gesproken hierover en dat jullie tot een mooie oplossing zijn gekomen. Laat je het weten als je (hier) nog vragen (over) hebt?

Groetjes,
Thomas

Reageer