Vanaf december ben ik heel veel MB over mijn internetbundel heen gegaan. Lees: ik betaal al sinds januari vorig jaar 15 euro per maand (mijn sim only abonnement) waar ik nog nooit over heen ben gegaan. Mijn factuur van december is ineens € 146!! En voor januari zit ik al op een bedrag van € 65!!
Ik heb gebeld met jullie klantenservice, en toen werd mij verteld dat notificatieberichten naar mij zijn verstuurd dat ik op 80% en 100% van mijn bundel zou zitten. Het is dan ontzettend jammer dat ik deze berichtjes nooit heb ontvangen, anders had ik er wel voor gezorgd dat ik binnen mijn bundel zou blijven.
Mijn vraag bestaat uit 2 delen: ten eerste, hoe is het mogelijk dat ik deze berichtjes nooit heb ontvangen? Ten tweede, is het mogelijk dat uit coulance gepraat kan worden over deze bedragen?
Zoals ik al aangaf, als ik jullie berichtjes gewoon keurig had ontvangen, was dit nooit gebeurd.
Ik hoop op een snelle reactie, want ik baal hier heel erg van!
Met vriendelijke groet,
Manon Weerts.
Beste antwoord door Angela
Bekijk originele reactie