.

Er zijn hoge kosten buiten mijn bundel ontstaan. Valt hier iets aan te doen?

  • 25 August 2019
  • 3 reacties
  • 283 Bekeken

Goedenavond Simyo, ik ben deze maand buiten mijn bundel gegaan dat ben ik wel is eerder geweest. Maar deze keer was de rekening zo hoog dat jullie mij nu geblokkeerd hebben tot ik betaal. Maar wat ik gek vind is dat ik eerder buiten me bundel ben gegaan en het nooit zo hoog is geweest ik schrik hier echt van, wat kunne jullie voor me doen. Dit is mijn eigen domme schuld dat erken ik maar het is echt niet mijn bedoeling geweest en ik heb dat geld niet zomaar liggen kunnen jullie mij helpen?
Met vriendelijke groet, Morris Eeman.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Morris Eeman,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan begrijpen dat het even schrikken is, zoveel kosten buiten je bundel 😞 Bij 80% en 100% verbruik van je internetbundel, sturen we een sms'je ter waarschuwing hiervan. Heb je deze over het hoofd gezien? Daarnaast kan je natuurlijk de Simyo app in de gaten houden voor een globaal beeld van je verbruik. Om situaties als deze te voorkomen, wil ik je graag het volgende blog meesturen. Ik snap dat het niet je bedoeling is geweest, maar zou je wel na kunnen gaan welke apps het verbruik hebben veroorzaakt? Daar kan deze pagina je mee helpen. Dan kijken we daarna wat we aan de kosten kunnen doen.

Groetjes,
Niels
hallo Niels, ik heb gekeken welke apps het meeste mbs waren en uit geschakeld. En in de gaten houden van me mbs doe ik ook zo veel mogelijk. Maar ik ben alsnog geschrokken van de hoge rekening wat kunne we daar aan doen dit is me eerste keer. Is er een tussen weg dat zal ik heel erg waarderen. Groetjes, Morris.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Morris Eeman,

Fijn dat je in ieder geval terug hebt kunnen vinden welke apps het geweest zijn, dat zou het in ieder geval in de toekomst niet meer kunnen gebeuren.
Ik heb je even een privé berichtje gestuurd wat betreft de kosten, ik hoop dat we er op die manier samen uit kunnen komen.

Groetjes,
Daisy

Reageer