.

Beantwoord

email over niet gelukte betaling

  • 22 October 2013
  • 5 reacties
  • 7957 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik ontving bericht of ik de niet gelukte automatische incasso wil betalen. Dit is raar, want deze betalingen gaan altijd goed. Op mijn persoonlijke site kom ik niet tegen dat er iets niet is gelukt en volgens mijn bank afschrift is er gewoon op 27-9 overgemaakt. 
Kan dit voor mij worden nagezocht? 

grt, 
Sara
icon

Beste antwoord door Alex 23 October 2013, 01:28

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

Badge
Er zijn heel veel meldingen hierover, kijk maar op het forum! Graag reactie van Simyo, liggen al onze gegevens nu 'op straat'?!?!?
Reputatie 4
Badge +8
Nee de gegevens liggen niet op straat, zie mijn topic.
Heb ook 6 mailtjes gehad dat de incasso niet gelukt zou zijn terwijl er genoeg op de rekenning staat.
Hoe zit dit?
Topic van koorelle2: https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/geen-paniek-over-emails-verzoek-om-betaling-14605/
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Het gaat inderdaad om een verkeerde email. Ik heb daarom dit topic geopend. Daar staat alle informatie die we tot nu toe hebben kunnen uitzoeken. Zodra we meer weten, plaats ik in dat topic een update.

Belangrijk! Het gaat niet om een phishing mail of hack. Dat hebben we al kunnen uitsluiten.

Bedankt voor jullie berichtjes hier :)

Ik zal dit topic sluiten om het overzichtelijk te houden.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex