Sinds 3 maar ben ik overgestapt naar Hi en kreeg vandaag de (eind?) rekening van simyo. Op deze rekening staat de abonnementskosten voor de hele maand maart gefactureerd. Gezien ik vanaf 3 maart geen klant meer ben van Simyo, kunt u mij toch niet de hele maand factureren?
Verder staat op de factuur een sms naar het buitenland?? Ik ken helemaal niemand die in het buitenland woont. Het nummer is: 0045609910341, verteld u mij maar wie dit is?
Nummerportering is ruim een maand van te voren aangevraagd. Ik zou hier toch graag een verklaring voor willen, en misschien wat duidelijker naar de klanten zijn?
Verder staat in mijnsimyo dat ik nog steeds een abonnement heb. Kunt u dit aanpassen?
Dan het laatste punt, het rekeningnummer waarop de incasso loopt, bestaat niet meer. Kunt u mij een rekening sturen van die 3 dagen, zodat ik die zo zal betalen?
Graag zie ik een reactie tegemoet.
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie