.

Beantwoord

Eindafrekening niet correct

  • 29 August 2012
  • 6 reacties
  • 403 Bekeken

Badge
Per 1 juli is mijn abonnement bij Simyo opgezegd. Maar omdat dit in een weekend viel, is het pas op 2 juli ingegaan. 
Eind juli krijg ik een rekening waarbij het abonnementsgeld voor juli nog in rekening wordt gebracht. Deze rekening was € 8,94 (€19,94 - €11,00 verrekningen). Deze werd automatisch afgeschreven. Ik denk geen probleem dat zal in augustus wel recht worden getrokken.
Op 16 augustus verschijnt weer een rekening. Deze staat op €0,-

Ik ga dus geen volledige abonnementskosten van een hele maand betalen, alleen maar voor 1 dag.
Dus heb ik het geld laten stornerenen wacht ik wel op een correcte rekening, maar nu krijg ik ineens een herinnering voor die €8,94. 
Ik kan de klantenservice niet meer bellen, want 1200 werkt uiteraard bij een andere provider niet.

Dus klantenservice zeg me maar wat die ene dag mij kost, dan zal ik het meteen overmaken. Eerder krijgen jullie van mij niets.
icon

Beste antwoord door Funske 3 September 2012, 14:33

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Inmiddels gebeld met de klantenservice (2 keer een half uur aan de lijn gehangen voordat ik verbinding kreeg....). Ze hadden inderdaad een fout gemaakt. Deze is meteen na het gesprek hersteld. Kreeg een herinnering voor € 0,39. Toch wel een heel ander bedrag dan €8,94. Die € 0,39 heb ik meteen via Ideal betaald. Klaar!!
Op zich toch wel netjes en snel (na een half uur aan de lijn hangen...) geregeld.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Funske,

Goed om te horen dat je het telefonisch hebt kunnen oplossen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Funske,

Goed om te horen dat je het telefonisch hebt kunnen oplossen.

Groetjes,

Alex


Nou, dat valt dan toch tegen hoor Alex.
Denk je dat alles opgelost is, krijg ik eergisteren een mailtje waarin staat dat ik € 0,77 moet betalen.
Blijkbaar weet de ene afdeling niet wat de andere heeft afgesproken!?!?!?
Dus maar weer een mailtje teruggestuurd met de mededeling dat voor mij alles afgerond is en dat ze die €0,77 niet krijgen!!!
Ik blijf niet aan de gang..........

#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; }
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Funske,

Dat lijkt me niet de bedoeling. Ik wil dat graag even voor je controleren. Kan je de email doorsturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] en het ticketnummer van de email in dit topic vermelden? Dan ga ik daarmee aan de slag.

Groetjes,

Alex
Badge
Omdat je het zo netjes vraagt, Alex.
Het mailtje heb ik 5 september 2012 14:50:33 gestuurd naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] Met als titel: "Antw.: Betalingen - opgelost (ticketnummer #192873)".
Dan heb je ook meteen het ticketnummer.
In dat mailtje heb ik meteen een kopie gestuurd van de laatste herinnering waarin staat dat ik het bedrag van € 0,39 moest betalen. En dat heb ik dus toen ook meteen keurig gedaan. 
Dus ik wens je succes met die verschillende berekeningen. Maar ik heb netjes gedaan wat ik met de klantenservice telefonisch besproken heb. En voor mij is de kous daarmee af.
Have Fun
           Funske
#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; }
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Funske,

Ik heb het voor je uitgezocht. Je kunt het emailtje waarin gevraagd wordt € 0,77 cent over te maken negeren. We zien inderdaad dat je € 0,39 moest over maken en ook heeft betaald. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer