.

Beantwoord

Eerste Factuur nog niet?

  • 23 June 2014
  • 1 reactie
  • 330 Bekeken

Badge +2
Even een vraagje! Ik zie in mijn simyo aansluitkosten vermeld. Deze zouden de derde donderdag van de maand via automatische incasso verrekend worden. Zie dat bij mij nog niet betaald is en ik lees alle horror verhalen over incasso die fout gaan ect.  ;)

Gaat alles goed in mijn geval? 

Grt
Henry
icon

Beste antwoord door Dries 24 June 2014, 16:59

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi henryblankvoort,

Ik weet niet welke 'horrorverhalen' je precies hebt gelezen, maar ik zal mijn best doen om je zo goed mogelijk te informeren 🙂 Wat je zegt klopt niet helemaal. Op de derde donderdag van de maand komt de factuur online te staan. Log in op Mijn Simyo om die te bekijken. Op de vierde donderdag van de maand wordt de factuur automatisch geïncasseerd. Aanstaande donderdag gaan we dus incasseren :)

Mocht er een keer een automatische incasso mislukken, dan ontvang je van ons per e-mail een betaalherinnering. Je hebt dan nog 14 dagen de tijd voordat je de tweede herinnering krijgt. We laten dit dus altijd aan onze klanten weten. Het is wel van belang dat je ervoor zorgt dat wij jouw juiste gegevens hebben. Een juiste e-mailadres is wat dat betreft het belangrijkst, want daar sturen we de betaalherinneringen naar toe. Op Mijn Simyo => Mijn Gegevens kun je al je gegevens aanpassen, handig als je een keer verhuist :)

Heb ik je vragen en enige twijfel zo weg kunnen nemen?

Reageer