.

Beantwoord

Een factuur is niet afgeschreven, wat gaat er fout?

  • 23 April 2014
  • 9 reacties
  • 655 Bekeken

Joze
Ik zag dat mijn telefoon kosten van dec 2013 niet afgeschreven zijn
Dit gaat normaal gesproken automatisch
Is de factuur overzicht niet bijgewerkt?
Groet
icon

Beste antwoord door Dries 24 April 2014, 13:01

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi skater51,

Welkom op het forum :)

Ik heb het even voor je nagekeken en je hebt helemaal gelijk 🙂 De factuur is niet aangemaakt door Buckaroo (dat is ons betalingsbedrijf). Ik heb dit doorgegeven aan onze financiële afdeling. Zij zullen dit voor je in orde maken 🙂 De factuur wordt aangemaakt en zal binnenkort automatisch van je rekening worden afgeschreven.

Heel goed dat je ons hier op wijst! Heb ik de onzekerheid zo een beetje kunnen wegnemen?
Badge
Op 11 april jl. heb ik wel een factuur ontvangen, maar die is tot op de dag van vandaag
nog niet afgeschreven.
Reputatie 2
Badge +6
Op 11 april jl. heb ik wel een factuur ontvangen, maar die is tot op de dag van vandaag
nog niet afgeschreven.


Hoi wouter1961,

Het kan kloppen dat er een aantal facturen van maart nog niet zijn afgeschreven. Bij jou is de factuur inderdaad niet afgeschreven. Er is afgelopen maand iets niet helemaal goed gegaan met de automatische incasso's. We zijn ervan op de hoogte, maar je hoeft je geen zorgen te maken. Op 05-05-2014 zullen wij bij alle resterende klanten de facturen gaan incasseren. Dat komt dus helemaal goed :)

Bedankt voor je alertheid en je reactie op het forum :)

Zou je willen laten weten als maandag de automatische incasso is voldaan?
Badge
Ook de factuur van mijn man van maart is niet afgeschreven, maar staat in het overzicht op mijn symio wel als betaald.
Reputatie 2
Badge +6
Ook de factuur van mijn man van maart is niet afgeschreven, maar staat in het overzicht op mijn symio wel als betaald.

Hoi xGvW,

Het zou kunnen dat er iets mis is gegaan... 😞 Ik kijk het graag even na voor je man. Zou je mij in een privébericht zijn telefoonnummer willen sturen?

Ik zie je privébericht graag tegemoet 🙂
Badge
Op 11 april jl. heb ik wel een factuur ontvangen, maar die is tot op de dag van vandaag
nog niet afgeschreven.


Hoi wouter1961,

Het kan kloppen dat er een aantal facturen van maart nog niet zijn afgeschreven. Bij jou is de factuur inderdaad niet afgeschreven. Er is afgelopen maand iets niet helemaal goed gegaan met de automatische incasso's. We zijn ervan op de hoogte, maar je hoeft je geen zorgen te maken. Op 05-05-2014 zullen wij bij alle resterende klanten de facturen gaan incasseren. Dat komt dus helemaal goed :)

Bedankt voor je alertheid en je reactie op het forum :)

Zou je willen laten weten als maandag de automatische incasso is voldaan?


Inmiddels is mijn factuur gisteren afgeschreven.
Badge
Inmiddels is mijn factuur gisteren afgechreven.
Badge
Ook de factuur van mijn man van maart is niet afgeschreven, maar staat in het overzicht op mijn symio wel als betaald.

Hoi xGvW,

Het zou kunnen dat er iets mis is gegaan... 😞 Ik kijk het graag even na voor je man. Zou je mij in een privébericht zijn telefoonnummer willen sturen?

Ik zie je privébericht graag tegemoet :)


Hallo Dries,
Bedankt voor je reactie, maar het is inmiddels afgeschreven,   Rabobank had gisteren "weer" eens wat probleempjes :S
groet,
GvW
Reputatie 5
Badge +11
Hi wouter1961 en xGvW,

Dank jullie voor de terugkoppeling!

Reageer