.

Beantwoord

Dubbele abonnementskosten voor internet (niet eerste factuur)

  • 21 March 2014
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Beste Simyo,

Sorry dat ik zo veel vragen stel hoor, maar ik begrijp mij factuur van februari niet helemaal. Er staat namelijk dat ik twee internetbundels moet betalen. Een voor februari en een voor maart. Maar hoort de bundel voor maart niet bij de factuur voor maart? Bovendien verschillen de prijzen tussen de internetbundel 200 in februari en internet bundel 200 in maart. Het gaat om dezelfde bundel, dan hoort de prijs toch niet te verschillen? 

Ook als je mijn bel minuten en smsjes bij elkaar optelt, kom je op een aantal uit wat binnen de bundel valt. Toch zijn hiervoor extra kosten in rekening gebracht. Hoe zit dit precies? (Natuurlijk gaat dit niet om de kosten om te bellen vanuit het buitenland!)

Met vriendelijke groet,

Aniek 
icon

Beste antwoord door Dries 24 March 2014, 14:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Aniek,

Abonnementskosten betaal je vooruit en gebruikskosten achteraf.
Ben je recent bij Simyo gekomen? Dan is je eerste maand, die van februari, pro rato berekend en vanaf maart een volledige maand.
Badge
Beste KicoK,

Bedankt voor je antwoord. Echter gaat het om 2 keer abonnementskosten. Ik ben niet nieuw bij Simyo, maar heb wel voor het eerst een internet bundel. 
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom mijn factuur zo hoog is in vergelijking met wat ik normaal verbruik.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Aniek,

Wat RikoK zegt klopt wel, alleen zit het bij jou net iets anders. Uit onze gegevens blijkt dat je op 05-02-2014 de internetbundel hebt aangezet. De interntetbundel gaat namelijk direct in. Je ontvangt de factuur van februari pas eind maart. Hierop staan ook de abonnementskosten van maart, die je vooruit betaalt.

Je betaalt dan abonnementskosten voor de internetbundel van 5 t/m 28 februari en de abonnementskosten van maart vooruit. De abonnementskosten voor de 200 MB bundel zijn voor jou € 5,-. In februari betaal je dit naar rato en is berekend op € 4,-. Je hebt dus in totaal € 9,- aan abonnementskosten (2x internetbundel).

Heb ik je het zo goed uitgelegd?

@RikoK, dankjewel voor je antwoord 🙂

Reageer