.

Beantwoord

Dubbele abonnementskosten

  • 19 June 2013
  • 1 reactie
  • 208 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hi,

Dit is de tweede maand dat ik een sim only abbonement heb bij Simyo. Ik snap nu al niks meer van mijn factuur.
Ik heb een abonnement voor 16 euro in de maand, 1000 mb en 200 belminuten. Vorige maand heb ik 15,85 moeten betalen.
Voor deze maand staat er dat ik 40 euro moet betalen. Er zijn 4 x abbonementskosten afgeschreven deze maand, waarom?
Als ik deze maand inderdaad voor vorige maand en deze maand het abbonement moet betalen, waar slaat dan die 15,85 euro van vorige maand op?
Bovendien, waar komen deze extra kosten vandaan die ik gemaakt zou hebben? Op de site staat dat ik nog 233 mb heb en 190 belminuten.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Natascha 20 June 2013, 11:08

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hi,

Dit is de tweede maand dat ik een sim only abbonement heb bij Simyo. Ik snap nu al niks meer van mijn factuur.
Ik heb een abonnement voor 16 euro in de maand, 1000 mb en 200 belminuten. Vorige maand heb ik 15,85 moeten betalen.
Voor deze maand staat er dat ik 40 euro moet betalen. Er zijn 4 x abbonementskosten afgeschreven deze maand, waarom?
Als ik deze maand inderdaad voor vorige maand en deze maand het abbonement moet betalen, waar slaat dan die 15,85 euro van vorige maand op?
Bovendien, waar komen deze extra kosten vandaan die ik gemaakt zou hebben? Op de site staat dat ik nog 233 mb heb en 190 belminuten.

Alvast bedankt!


Hoi Wies,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem staan dat je telefoonnummer op 1 mei is overgenomen door Simyo van je vorige provider.
Op je eerste factuur die je ontvangt wanneer je na nummerbehoud klant bent geworden betaal je altijd abonnementskosten voor de maand dat je klant bent geworden en voor de daarop volgende maand. In jouw geval heb je op de factuur van de maand mei de abonnementskosten voor de maanden: mei & juni betaald. Op de volgende factuur betaal je de abonnementskosten van 1 maand.

Reageer