.

Vraag

Dubbel verbruik? Kan/klopt niet.

  • 22 November 2022
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Reputatie 7

Zojuist ontving ik de melding dat ik voor 50% van mijn beltegoed van 200 min/mnd heb verbruikt.

Omdat ik dit vreemd vond, ook al heb ik deze maand wel wat gebeld, heb ik eens naar mijn verbruik gekeken in de Mijn Simyo App. Daar zag ik iets vreemds (zie bijgaande screendumps). Op 10/11 en 11/11 heb ik gebeld naar Ziggo. Echter, beide gesprekken, op 10/11 35:57 minuten om 16:17 uur en op 11/11 12:40 minuten om 17:06 uur, zijn dubbel in mindering gebracht op mijn tegoed c.q. dubbel in rekening gebracht. De overige gesprekken deze maand zijn eenmaal op mijn tegoed in mindering gebracht.

Hoe kan dit?

 


 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RicoK,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is. Je ziet hier de '’verkeerskosten'’ en de '’servicekosten'’ terug. De verkeerskosten worden echter niet van je bel bundel gehaald. Voor beide gesprekken moet dit dus maar 1 keer van je bel bundel worden afgehaald. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee op je aansluiting! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 7

@Amy Ik heb je zojuist een PB’tje gezonden.

Reageer