.

Beantwoord

Dubbel betalen?

  • 29 July 2012
  • 3 reacties
  • 521 Bekeken

Badge
Dit is een screenshot van mijn laatste factuur.
Hier staat twee keer mijn internet bundel bij (maar geen korting te bekennen). En ik heb dus ook voor twee internet bundels (basis) betaald, zonder korting.

Ik weet niet of het komt doordat ik nu steeds van bundel wissel (regelmatig > basis (deze maand/juli) > regelmatig (volgende maand/augustus)) en het daardoor fout is gegaan?

Daarnaast snap ik niet helemaal hoe het met de datums zit.
Op de factuur staat "t/m 30-06-2012"
Maar bij periode staat "01.07.12 - 31.07.12"
Terwijl het wel klopt dat ik voor maand 07/juli een internetbundel basis had gekozen.
Maar nu tijd terug weer verandert heb in regelmatig, die in moet gaan op 01.08.

Screenshot
http://i47.tinypic.com/2a7cx12.jpg
icon

Beste antwoord door Natascha 30 July 2012, 10:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Beste Moneecah,

Welkom op het forum!
Op de factuur van de maand juni betaal de abonnementskosten voor de maand juli en je verbruikskosten van de maand juni.
Je betaalt vooraf de abonnementskosten en achteraf je verbruikskosten. De internetbundel die onterecht dubbel in rekening is gebracht ga ik aan je crediteren. De creditering zal je terug zien op je volgende factuur.
Badge
Beste Moneecah,

Welkom op het forum!
Op de factuur van de maand juni betaal de abonnementskosten voor de maand juli en je verbruikskosten van de maand juni.
Je betaalt vooraf de abonnementskosten en achteraf je verbruikskosten. De internetbundel die onterecht dubbel in rekening is gebracht ga ik aan je crediteren. De creditering zal je terug zien op je volgende factuur.


Aaah, oke, ik snap hem.
Super! Bedankt!
Badge +6
Beste Moneecah,

Geen dank!
Fijne dag!

Reageer