.

Beantwoord

Doorberekenen simkaart?

  • 20 August 2013
  • 5 reacties
  • 264 Bekeken

Badge
Ik heb mijn 1e factuur ontvangen, en wat mij verbaast is dat er 2x een vervangende simkaart wordt gerekend. 
Toen ik telefonisch overleg had met een van jullie medewerkers (ik twijfelde tussen mijn oude verknippen of voor een nieuwe) gaven jullie aan dat er geen kosten voor berekend zouden worden omdat ik lang prepaid klant ben geweest, terwijl nu op mijn factuur het zelfs 2x wordt doorberekend? 

Hoe kan dat? 
Mvg, Esther
icon

Beste antwoord door Kim 20 August 2013, 14:18

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Hoi EstherS,

Oei, dat is inderdaad niet de bedoeling dat de vervangende simkaart nu tweemaal is berekend.
Ik heb de kosten van beide simkaarten voor je gecorrigeerd op de eerstvolgende factuur 🙂.

Excuus voor het ongemak!
Badge
Ok, bedankt, fijn!

Groetjes, Esther
Badge +6
Ok, bedankt, fijn!

Groetjes, Esther


Graag gedaan en fijne dag 🙂.
Wij hebben 2 nieuwe sim kaarten aangevraagd omdat er in onze nieuwe telefoon een nano kaartje gaat
Fatima heeft ons goed geholpen en was zo aardig , tot onze verbazing kregen we ook nog een mok en een water fles kado.
Bedankt fatima voor deze verrassing we vonden het heel leuk om zo verrast te worden.
En omdat we ook al zo lang klant zijn koste het nieuwe kaartje niets.

Groetjes martin..
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Martin,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat fijn om te horen dat je ervaring met de klantenservice zo prettig was 😃 Ik zal je complimenten doorgeven aan Fatima. Dankjewel voor deze terugkoppeling.

Laat je het weten als je in de toekomst ergens tegenaan loopt?

Groetjes,
Jihane

Reageer