.

Beantwoord

De verrekening van de Vriendendeal klopt niet. Wat nu?

  • 19 September 2018
  • 5 reacties
  • 295 Bekeken

Badge
Ik heb onlangs een vriendendeal verkregen van €10. Dit zou verrekend worden met de maandelijkse factuur.

Mijn september factuur wordt verhoogd met €1,50 en factuur oktober daarop weer verlaagd met €1,50? Dat lijkt me een incorrecte manier om €10 euro te verrekenen.

Kunnen jullie dat svp corrigeren?
icon

Beste antwoord door Thomas 20 September 2018, 09:13

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hoi Jacques12,

Welkom op het Simyo Forum en leuk dat je gebruik maakt van de Vriendendeal! :)

Ik kan me voorstellen dat het niet helemaal duidelijk is wat er nou gebeurt. In je gegevens zie ik staan dat de beloning voor de Vriendendeal van € 10,00 is verwerkt op 17 augustus. Aangezien je abonnementskosten € 8,50 bedragen op dit moment, komt je factuur van augustus uit op - (min) € 1,50. Dit restbedrag van de Vriendendeal wordt straks verwerkt met de factuur van september. Op de 2e pagina van je factuur kun je dit ook teruglezen trouwens. Je ziet daar de beloning van de Vriendendeal staan en daaronder 'Overheveling tegoed naar volgende factuur'.

Heb je hier nog vragen over? Laat het dan vooral weten.

Groetjes,
Thomas
Badge
Dank thomas voor je snelle reactie;

de facturen zelf (pdf / papieren versie) kloppen wel, echter in de simyo de app het ‘facturen’ scherm niet; dat is de verwarring. Wanneer ik kijk bij ‘facturen’ scherm in de app zie ik het volgende;

augustus (in september afgeschreven) euro 8,50 bundel + kosten buiten bundel euro 0 + kortingen en verrekeningen euro 1,50, totaal euro € 10.00. Dit bedrag wordt rond 27 september afgeschreven.

September (verschijnt rond 18 oktober) euro 8,50 bundel + kosten buiten bundel euro 0 + kortingen/verrekeningen euro - 1,50 . Totaal tot nu toe euro 7. Bedrag wordt rond 18 oktober afgeschreven.

Daar zit dus iets krom, of nog niet bijgewerkt of wat dan ook. Misschien iets voor het programmeer/beheer team?

Groet,
jacques.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Jacques,

Graag gedaan! 🙂

Bedankt voor't doorgeven dat de app het 'gek' weergeeft. Wat bijzonder dat het niet goed lijkt te worden weergegeven. Zou je voor mij een screenshot kunnen maken van wat je ziet staan? Deze kan ik dan doorsturen naar degenen die over Mijn Simyo en de Mijn Simyo app gaan. LIjkt me dat er zoals je zegt iets mis gaat en dat willen we dan wel recht zetten.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Thomas
Badge
Hi Thomas ,

Bij deze:

Reputatie 6
Badge +4
Hoi Jacques,

Hartelijk dank voor het plaatsen van de screenshots! 🙂 Zo te zien is de pagina van september wel wat logischer dan die van augustus. Ik zal dit doorgeven en laten we hopen dat het in de (nabije) toekomst kan worden aangepast zodat je niet met vragen blijft zitten! :)

Fijne dag!

Groetjes,
Thomas

Reageer