.

Beantwoord

De kosten op mijn factuur kloppen niet. Kan iemand dit uitleggen?

  • 28 September 2015
  • 7 reacties
  • 203 Bekeken

ik ga een factuur ontvangen van 55 euro.. ik betaal per maand 20 euro, heb 2 keer een extra bundel van 500 mb bijgekocht 5,- per stuk dan word het 30 euro. hoe komen jullie dan bij 55 euro??
icon

Beste antwoord door Angela 29 September 2015, 12:53

Bekijk originele reactie

7 reacties

Is het misschien je eerst factuur? Heb je buiten de bundel kosten?
Neem eens een kijkje op je factuur, daarop staat precies omschreven wat de en waarvoor de kosten zijn. 🙂
ik heb al meer als een jaar simyo, ik ben niet buiten mijn bundel er staat dat ik 2 x een nieuwe simkaart heb? waar ik niet om heb gevraagd en buiten dat heb ik er ook al 1 ontvangen ongewild.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nadinedailyx,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is over jouw aankomende factuur! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb gelijk meegekeken voor je.

Je betaalt op de aankomende factuur de abonnementskosten van oktober. Dit omdat je bij Simyo de abonnementskosten altijd 1 maand vooruit betaalt. Op 16 september heb je een wijziging geplaatst in jouw databundel. Deze zal per 1 oktober opgehoogd worden naar 4000MB. Hier betaal je op de aankomende rekening €25 voor. Voor de belbundel betaal jij €5.

Zoals je aangeeft heb je twee keer extra MB's aangezet. Dit kost je nog extra €10. In totaal zit je dan op een bedrag van €40. Daarnaast zie ik dat je op 7 september via Mijn Simyo een nieuwe simkaart hebt besteld en op 9 september jouw nummer hebt gewijzigd via Twitter. Beide opties kosten €5. In totaal heb je dan een factuur tot nu toe van €50.

Het klopt dat je dubbele kosten ziet staan voor de vervangende simkaart. Dit is een foutje in de weergave. We doen ons best om dit op te lossen. Je betaalt natuurlijk maar 1 simkaart. Ik hoop dat dit het een en ander duidelijk heeft kunnen maken voor je. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

@Raytje, heel erg bedankt voor je aanvullen en het meedenken :)

Groetjes,
Angela
Volgens mij klopt de optelling van mijn factuur September niet?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Brigitte67, welkom op ons forum!

Kun je misschien aangeven wat er volgens jou niet klopt in je factuur? Ik zie dat het je eerste factuur is, zorgt dat misschien voor wat verwarring?
In dit filmpje leg ik uit hoe je eerste factuur is opgebouwd. Is het zo wat duidelijker voor je?
Volgens mij moet de aanbetaling afgestrokken worden ipv optellen?
Reputatie 5
Badge +11
Hi Brigitte67,

Welke aanbetaling bedoel je precies?

Reageer