.

Beantwoord

Dagje klussen met muziek en wakker worden met een rekening van boven de 100 euro?

  • 31 May 2019
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

Gisteren een dagje geklust in de berging en muziek gedraaid op mijn telefoon. Nu kom ik er achter dat dit allemaal via 4G gegaan is omdat ik vanochtend een bericht kreeg dat ik een rekening van boven de 100 euro heb?!

Nu begrijp ik wel dat we zelf verantwoordelijk zijn voor het gebruik, maar een 120 euro voor de een hoeveelheid MB die je voor 15 euro kan bij kopen, is wel extreem veel. Ik ben een vroege vogel dus de helpdesk is nog niet open, maar hoop wel dat we hier uit kunnen komen. Deze maand is meer dan 10x mijn maandabonnement.
icon

Beste antwoord door Lu. 31 May 2019, 12:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hi Vincent,

Goed om te horen dat er een passende oplossing is geboden! Fijn dat je weer tevreden bent :)

Als er nog iets is, kan je het altijd laten weten.

Alvast een fijn weekend!

Groetjes,
Lu
De collega van de helpdesk heeft me inderdaad geweldig geholpen. Alles is duidelijk uitgelegd en heeft ze een passende oplossing geboden.

Ik ben (weer) zeer tevreden met Simyo 🙂
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Vincent,

Welkom op het forum :)

Balen dat je factuur na een dagje klussen boven de 100 euro was opgelopen! Niet iets waar je op zit te wachten na het harde werk. Door muziek te streamen kan je internetbundel snel leeglopen. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met een collega van me! Ik ga ervan uit dat alles duidelijk en opgelost is!

Mocht je nog andere vragen hebben hierover, laat het me gerust weten!

Groetjes,
Lu

Reageer