.

Beantwoord

Compleet gesprek 'buiten bundel', slechts enkele minuten teveel. Hoe kan dit?

  • 14 April 2016
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Goedemorgen,

In mijn factuur van maart staat iets vreemds: ik heb een gesprek gevoerd van 91 minuten en daarnaast heb ik nog 27 minuten van mijn bundel (100 min./maand) opgemaakt. Toch wordt het hele gesprek nu als 'buiten bundel' gezien en gefactureerd. De overige minuten zijn 'niet gebruikt' en gaan daarmee verloren.

Dit lijkt mij niet kloppen en vooral ook niet eerlijk.

Graag zou ik een correctie zien van deze factuur:
100 - 27 minuten = 73 min.
73 - 91 minuten = 18 minuten buiten bundel (en geen 91!)
icon

Beste antwoord door Angela 14 April 2016, 14:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gino123,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik begrijp de verwarring die is ontstaan op basis van dit overzicht. Je kunt meer zien als je de specificatie bekijkt.

Van de 91 minuten die je gebeld hebt, zijn er maar 18 buiten bundel berekend. Omdat je halverwege het gesprek buiten bundel bent geraakt, is deze als 'vol' buiten bundel gezet in het overzicht wat je stuurt. Op de specificatie zie je dat er maar €5,58 berekend is. Dit zijn 18 minuten keer €0,31. Als de volledige 91 minuten buiten bundel berekend waren, zou je bijna €29 aan buiten bundel kosten moeten betalen. Maakt dit het duidelijker?

Bekijk je specificatie even, hier zie je precies hoe het berekend is en het bedrag wat buiten bundel berekend is. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
yes - duidelijk! Bedankt voor de opheldering! 😃
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Gino123,

Mooi dat het duidelijk is! Voor andere vragen weet je ons te vinden.

Groetjes,
Caspar

Reageer