.

communicatie: factuur niet langer mailen

  • 23 April 2012
  • 4 reacties
  • 834 Bekeken

Badge
Hoi,
Ik zou graag niet langer maandelijkse e-mailberichten krijgen voor mijn factuur.
Is dat mogelijk? Zo nee, kunnen jullie er voor zorgen dat het mogelijk is?
Bedankt.
Gr.
Vincent

4 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Vincent,

Het bericht over de facturen wordt automatisch verzonden naar alle Simyo klanten met een abonnement. Helaas is het niet mogelijk om je hiervoor af te melden.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Vincent, aangezien Simyo je hiervoor niet kan afmelden kun je wel deze mails filteren zoals automatisch in mappen plaatsen of verwijderen.
Welke e-mailservice gebruik je? Hotmail? Gmail? Yahoo? Of gewoon van je eigen provider? Dan kan ik je helpen met het instellen hiervan.
Beste Vincent,

Het bericht over de facturen wordt automatisch verzonden naar alle Simyo klanten met een abonnement. Helaas is het niet mogelijk om je hiervoor af te melden.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha


Hallo Simyo,

Is dit beleid inmiddels al aangepast? Ik zou ook liever niet gaan werken met filters e.d, maar gewoon de factuur niet via e-mail ontvangen.

Merci!
Simone
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Simone,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je even poolshoogte komt nemen over dit onderwerp.

Helaas kun je de factuurmail niet uitzetten. Dit is namelijk dé manier waarop wij je laten weten dat je factuur klaar staat. Vooral als je even niet in staat bent om Mijn Simyo te checken. Je weet dan wel dat je factuur eraan komt en dat deze afgeschreven gaat worden. Je hoeft in principe geen speciaal filter aan te maken. Je kunt de factuurmail eventueel als 'ongewenst' markeren. Hierdoor komt de e-mail automatisch in de 'spam' inbox.

Let er wel op dat meerdere mails van ons dan in de ongewenste map terecht komen. Dit is natuurlijk ook niet heel makkelijk. Sorry dat ik je niet kan helpen. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer