.

Beantwoord

Buitenbundelkosten, hoe kan dit?

  • 22 December 2015
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Badge
Ik wil even mijn hart luchten.. Ik ben me werkelijk dood geschrokken toen ik de rekening van November pas onder ogen kreeg.. 241 euro buiten mijn bundel... Onze dochter van 13 heeft 2 jaar een mobieltje en omdat onze zoon veel games speelt hebben wij de duurste KPN glasvezel genomen. dus zou je denken wifi geen probleem..
onze dochter kijkt alleen op what app als ze op weg naar school is.. en op school heeft ze wifi..
op de rekening is duidelijk te zien dat er avonden zijn.. dat zij gewoon boven in haar kamertje zit. en youtube kijkt. maar toch buiten haar bundel zit.. de wifi is dus zodanig slecht dat de telefoon naar mobiel netwerk gaat als de verbinding slecht is.. het is zelfs zo dat ze tussen de filmpjes door stopt om te kijken of wifi nog aan staat.. en dan nog !!! ??? Nu in Dec hebben we er weer last van.. ik heb de bundel verhoogd naar 1000 MB.. en nu mobiel internet stop gezet..
Help.. ik kan dit echt niet betalen in deze dure maand.. waar moet ik 251. euro vandaan halen. Ik kan iig KPN aanklagen.. om de wifi.. 96 euro pm voor glasvezel en nu dit ??

ik ben er echt heel verdrietig van.. en mijn dochter niet minder.. zij voelt zich schuldig..
icon

Beste antwoord door Angelica 22 December 2015, 13:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Regina,

Heel begrijpelijk dat je je hart wil luchten. Op dit soort telefoonrekeningen zit je niet te wachten. Laat staan in een maand als deze. :S
Je telefoon schakelt inderdaad altijd automatisch over op het sterkste signaal.

In het systeem zie ik dat mobiel internet inderdaad is uitgezet. Wat je ook nog zou kunnen doen is de mobiele data op de telefoon uitzetten. Dit kan via de telefoon bij Instellingen. Wat betreft de bundelwijziging, zie ik dit niet terug in het systeem. Mogelijk is de aanvraag niet helemaal afgerond. Als de bundels gewijzigd zijn, ontvang je een e-mail ter bevestiging. Als je de wijziging vóór 1 januari doorvoert, gaat het per 1 januari in. Ook kan je het contract een jaar extra voordelig verlengen en ontvang je de gehele contractduur de helft van de MB's gratis.

Ik heb een verzoek gedaan aan ons Backoffice team, en zij zullen via een e-mail contact met je opnemen om te kijken wat we verder voor je kunnen betekenen. :)

Hier vind je nog handige link naar een blog voor data bespaartips.

Laat je nog even weten als je wat van mijn collega hebt gehoord?

Groetjes,
Angelica
Badge
Hoi Angelica, We hebben altijd 10 euro betaald voor 500 MB.. we betalen nu 15 euro we hebben voor deze maand mb's bij gekocht. omdat het ineens zo hard ging.. een paar dagen later zaten we op 251 euro.. kijk maar bij de facturen
fijn dat Backoffice team contact op neemt.. Ik hoop dat er iets positief uitkomt.. zit er erg mee.. In ieder geval bedankt voor de snelle reactie. groet Regina
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Regina,

Graag gedaan 🙂 Goed dat jullie MB's hebben bijgekocht. Dit kan overigens zo vaak als dat nodig is totdat de nieuwe bundels ingaan.

Mijn collega komt er zo spoedig mogelijk op terug!

Groetjes,
Angelica

Reageer