.

Beantwoord

Buitenbundel in caronatijd als je in het ziekenhuis ligt

  • 30 April 2020
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 0 reacties

Mijn vrouw (68 jaar) is al 4 jaar simyo klant met een abonnement van 100min beelen/sms en 1000MB met een gemiddeld belverbruik van ca.25 min.per maand

Welnu mijn vrouw wordt ernstig ziek met spoed opgenomen in het ziekenhuis en i.v.m carona mag er maar 1 bezoeker per dag 1x komen dus het contact met kinderen en familie moet per telefoon.

Dan krijg ik plots een factuur van (maart)  127,- euro i.p.v de maandelijkse 8,- euro 

In April kreeg ik de melding dat ik op 80% van het beltegoed zat Met spoed heb ik  min.bijgekocht in april en per mei onbeperkt bellen aangeschaft.

Aangezien ik in maart geen melding heb gehad over het buiten bundel geraken ,het caronatijd ons dwong om de communicatie met kinderen e.a. per mobiel te onderhouden zou ik graag enige coulanse zien van Simyo (de 127,- is al wel betaald maar is erg zuur t.o.v de gebruikelijke 8,- euro)

Graag reactie want tot nu toe heeft simyo geen enkele reactie gegeven op mijn mailvragen hierover

Of bel mij even

icon

Beste antwoord door Scotsman 30 April 2020, 13:17

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Geen inhoudelijke reactie van mijn kant maar een dringend verzoek om persoonlijke informatie, met name telefoonnummers uit uw bericht te verwijderen, i.v.m. privacy. Dit is een openbaar forum dus in principe leest de hele wereld mee! Het wijzigen van een bericht moet binnen 1 uur gebeuren, daarna kan het niet meer. Een medewerker van Simyo zal zo snel mogelijk reageren.

Reputatie 7

@D.z  Zoals @Scotsman al heeft aangegeven, het is hoogst onhandig om op een openbaar en publiekelijk forum als dit privacy gevoelige informatie als telefoonnummers te vermelden. Je hebt nog even gelegenheid dit zelf aan te passen, waarna het niet meer kan. Hierna zal een moderator dit oppakken en aanpassen, maar dan zijn we natuurlijk weer wat verder.

 

Veel succes en sterkte in deze bare tijd!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi D.z,

 

Allereerst super vervelend om te lezen dat uw vrouw is opgenomen in het ziekenhuis, ik hoop dat ze snel beter word. Veel sterkte in deze tijd! Ik heb ook even de telefoonnummers verwijderd uit het bericht wegens privacyredenen. Ik heb een vergoeding voor kosten aangevraagd, de kosten worden tegen een onbeperkt bellen bundel verrekend. Verder heb ik haar voor deze maand ook nog gratis 100 minuten gegeven, om verdere kosten te voorkomen. Ze word per mail op de hoogte gehouden van de verrekening.

 

Mocht je verder vragen hebben hierover, mag je me een privéberichtje sturen.

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 1
Badge +1

Hoi D.z,

 

Allereerst super vervelend om te lezen dat uw vrouw is opgenomen in het ziekenhuis, ik hoop dat ze snel beter word. Veel sterkte in deze tijd! Ik heb ook even de telefoonnummers verwijderd uit het bericht wegens privacyredenen. Ik heb een vergoeding voor kosten aangevraagd, de kosten worden tegen een onbeperkt bellen bundel verrekend. Verder heb ik haar voor deze maand ook nog gratis 100 minuten gegeven, om verdere kosten te voorkomen. Ze word per mail op de hoogte gehouden van de verrekening.

 

Mocht je verder vragen hebben hierover, mag je me een privéberichtje sturen.

 

Groetjes,

Daisy

Dit vind ik echt een top reactie 👍

Reageer